return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Wie verkracht de trance het hardst? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Eye-Riz
domme poll: Milc Inc kun je geen trance noemen!!!! :D :D :D
Boss
538, def !
en de rest van die radio stations, like yorin en skyradio enzow.... Blaaaaaah !

en dan heb 'k 't niet over 'dance departements' enzow, maar over van die gewone 'overdag-radio-shows'
Dj Lex
Hmmmm heb Gigi gestemd, maar die Milk inc nerd is ook wel een goeie eigenlijk
Nog een goeie vind ik Dj Melvin die ze eigen dochtertje laat strippen. Dat is echt de grootste bagger plaat van dit jaar
Pjotr G
quote:
Originally posted by Optimus

we zijn allemaal via 538, tmf of wat dan ook trance lief hebber geworden hoor...

Nee hoor, eerder door vage cassettebandjes van vrienden over te nemen en dat soort dingen
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Pjotr G

Nee hoor, eerder door vage cassettebandjes van vrienden over te nemen en dat soort dingen

haha die thunderdome en andre hardcore overneme..!!

sja ik vind milk inc denk k grotere mongool/trance verneuker dan gigi.. heb gewoon wat tegen die keyboard-nerd.. ik kwam em tegen in spanje in zon 4 sterren hotel bij het zwembad (wij sneakte daar altijd naar binnen) en zat ie dan met ze hoeren tmf awards tas.. vuile atser.. heeft trouwens ook buikje lol.. wij grapjes over hem maken en ze piano spel lol... ging ie maar weg.. :rolleyes:
Flipper01
quote:
Originally posted by Dj Lex

Nog een goeie vind ik Dj Melvin die ze eigen dochtertje laat strippen. Dat is echt de grootste bagger plaat van dit jaar

Haha, ik ben ook heel benieuwd hoe die kerel zijn carriere tegemoet ziet?? Hoe fout kan je je 'carriere' beginnen? Dj JEan petje op, je dochtertje achter de draaitafels :rolleyes:

Ik heb voor Dj Jean gekozen!! Dat komt omdat ik net z'n set op TE heb gehoord....
Gigi en Milc inc kan je geen trance noemen, dus vind ik ook niet dat ze het verneuken.
Wat betreft radio 538, die zorgen dat trance alleen maar commercieler wordt, dat heeft zo ook z'n voordelen (naast de vele nadelen trouwens)
AFTERNATIVE
Kheb voor anders gekiest want kmis die lijers van n klubbheads , dj jose & natuulk zn holmaat g-spott , veel kinders denken dat dat trance is , dus ik vind datdie trance het hardst verneuken
serialkillah
ik heb gestemd voor milk inc maar ik ben het ook met afternative eens
tijs08
quote:
Originally posted by Eye-Riz
domme poll: Milc Inc kun je geen trance noemen!!!! :D :D :D

Geen van deze opties valt voor mij onder het genre TRANCE!!

flikker op met die ing Trance Files compilaties enzo... armin en boozy woozy op 1 cd :whip: :whip:

Ik wil..en doe dat vooral voor mezelf een scheiding hebben tussen de trance die mijn buurmeisje kent en die ik luister

maar das mijn mening:)
LightForce
Wilde meer keuzes in voeren maar ja, Radio 538 maar gedaan, het verneukt meer door middel van het als maar herhalen van de muziek, iedereen kent het ineens, leuk een aardig. En komen dan bij mij of iemand anders aanzetten van moet je horen hoe VET. GAAAAP maar ja, verder over GiGi vind ik juist dat die wel aardige nummers maakt, vooral zijn cd 2 van zijn album staan wel kickuh nummers op. Vooral de TechnoFes nummers zijn wel top imo.

Jean en Jurgen tja de ene keer leuk de andere keer totaal niks. Weet niet wat ik er van moet zeggen. Van Milc Inc. heb ik geen goed woord over, damn how low can he go!!!

DJ Bazz
ja klopt tis eigenlijk niet echt trance, maar ik zou niet weten hoe ik het dan moest noemen
Remy D
Dis dus echt een poll van "lik mijn aars". Ga ook niet stemmen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement