|
trancEaddict.com (01-03-02): DE RAMP!!
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
Nou, om het aantal threads maar weer eens op te krikken hier weer een "nutteloze" thread :D
Hoeveel posts ben jij kwijt en wat voor waardevolle info is er verloren gegaan.
Ik ben in totaal 150 posts kwijt (moest er nog 2 dan had ik er 2000 :( )
En de Qontact thread vond ik een groot verlies voor deze site (is inmiddels al terug :D)
Hopelijk is deze crash een start naar iets moois en hoop ik hierbij dat al het gezeik achter ons blijft liggen :D |
|
|
| Biohazard |
post count boeit me nie..
waardevolle info??..nooit gepost :D
maare kan iemand me ff die ftp adress geven met die tiesto videos, die thread is dus weg en ik bent adress kwijt en moet nog 1/2 van die boel downen |
|
|
| Optimus |
| Ik ook veel man.... ook stuk of 150... och dat hebbik in 10 daagies zo dr weer bij:D:D:D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Biohazard
post count boeit me nie..
|
Mij eigenlijk ook niet. Alleen net jammer dat ik er nog 2 moest vode magische grens :(. Was tenminste nog iets om naar uit te streven :D |
|
|
| Cosmic Guy |
| Niets aan te doen. Alleen jammer dat sommige (interessante) threads weg zijn, zoals Qontact en de mijn laatste.... |
|
|
| Dj Alpha |
| De Ramp van Tranceaddict.. hmmm Is er een vliegtuig bij Swamper naar binnen gevlogen ofzo? :D |
|
|
| Yarnie |
Glukkig post ik niet zoveel en ben daarom maar een stuk of 10 post kwijt :cool: :cool:
Maar tis idd wel errug kut dat al die posten nu weg zijn. Kga lekk0r naar de stad.
Atjôhhhhhhhhhhhh |
|
|
| Dj Lex |
| Kweet niet hoeveel posts ik kwijt ben, maar zullen er niet zoveel zijn. Vind het ook jammer van de Qontact thread en die vakantie thread die was ook leuk |
|
|
| TimeportE |
uuuh.. 170 posts door de spoelbak..
maar ik ben al blij genoeg dat TA weer online is (k had opeens nix meer te doen de laatste 2 dagen :D:D:D) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Hopelijk is deze crash een start naar iets moois en hoop ik hierbij dat al het gezeik achter ons blijft liggen :D |
Amen
en hoeveel posts ik kwijt ben...? kan mij het schelen, ik heb er al 5600 :p |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Kweet niet hoeveel posts ik kwijt ben, maar zullen er niet zoveel zijn. Vind het ook jammer van de Qontact thread en die vakantie thread die was ook leuk |
ohhja, die vakantie-thread!
kan je misshcien nog ff die link geven over wat er allemaal te doen was op Kreta??
daar ga ik namelijk ook naartoe, maar moet nog steeds ff op die site kijken.. is misschien wel handig! :) |
|
|
| serialkillah |
Ik ben ongeveer 40 posts kwijt ofzo....
Ach echt een ramp vindt ik het nou ook weer niet, het is alleen ff lastig |
|
|
|
|