|
Klubbscenen på tur opp igjen?
|
View this Thread in Original format
| cre8or |
Etter Deepdish,Ferry Corsten, Menno, 80 Days og Mac Zimms så virker det som at klubbscenen i Norge er på tur opp, men kanskje den er oppe?
Pakkhuset i Sandnes har jo tatt av for tiden bla. 80 Days, Jean, Gielen, Ron Van den Beuken og nå 4 Strings :eyes:
Skulle man aldri ha trudd. Dette er i år!
I tillegg så spiller jaggu meg 4 Strings i Haugesund 8 Juli og Pulsedriver møter opp der på senere tidspunkt (Ja OST)
Så dukker jo dj Dazzle og Ron Van Den Beuken opp i Oslo, for ikke å glemme Summerparade m. Marco V og Under The Sun m. Ron Van den Beuken, 4 Strings, Jesselyn, Tiddey, SIGNUM og Yves Deruyter. Ei heller Blackhole som støtter opp med flåte (Cor, Norman og Phynn).
Skal ikke røpe planer heller men 4 store trance djs er noe det jobbes med nå, datoer vil slippes etter Summerparade så enjoy et comeback :) |
|
|
| dj_alfi |
vi får håpe dette bare er starten i hva som eventuelt kan sette norge på trance-kartet igjen. Det var jo en relativt bra scene, med tanke på innbyggertallet. Så vidt jeg husker så var det vi som gjorde tiesto hva han er i dag, så vi må jo hatt noe spesielt med scenen.
jaja, kan jp håpe ihevertfall :P |
|
|
| NoModE |
| quote: | Originally posted by dj_palm
politikerne setter nok en stopper snart. |
Om ikke politikerne gjør noe så bør politiet gjøre noe snart.
Vi kan jo ikke ha en bra club-scene i Norge?
Jeg synes det er fint å se at ting skjer i vårt kjære fedreland, og
så lenge vi fortsetter å stå på for det vi har trua på, så vil vi
få en positiv fremtid i møte. |
|
|
|
|