|
חזרתי
|
View this Thread in Original format
| Dj Alex (ISR) |
אחרי שלא הייתי פה בערך חודש ומשו כי הלך לי המחשב.. חזרתי =]
עם מחשב חדש.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| ברוך הבא - תתרגל לכתוב כאן יותר אפילו ממשכתבת בעבר |
|
|
| Koby |
אוףף..עוד פעם זה...
:D |
|
|
| DjChook |
| יששששש עוד לקוח מרוצה |
|
|
|
|