return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
Tilbud fra White Label
View this Thread in Original format
xeran
Jeg fikk telefon fra en som het Sean fra White label i dag.
Han hadde hørt en trancelåt jeg har lagt ut på urørt og han lurte på om jeg var interessert i å ha med den låta på en "promotion record" som skulle sendes til diverse plateselskaper, dj`er, radiostasjoner og lignende i England. Det hele kostet 500 pund.
Det jeg da lurer på er om noen andre vet noe om dette?
Jeg er ikke rik, og jeg har ikke lyst til å betale så masse penger for ingenting.
freeloop
hmm...skeptisk. I beste fall tar han låten din og mass-mailer den til diverse plateselskaper:rolleyes:
Bruk heller pengene på pils.
xeran
Det trur jeg også er mer fornuftig :D
NoModE
Det hørtes litt rart ut ja.
Pass på låta di og pengene dine.
£500 er litt penger, og du skal selge mange plater for å få de tilbake.
mr_medister
Introduserte han seg slik?: " Hei, dette er Sean fra White Label som ringer!"

:D :D :D

Har du forresten en link til hjemmesida til White Label? :toothless
xeran
He he.. Han sa faktisk det ja. The White heter det forresten, ikke white label, skreiv feil.

Han hadde hørt låta mi på urørt og har vel fått nummeret derfra antar jeg. Fikk tilsendt noe greier i posten hvor det sto litt om det her opplegget. Og de hadde en hjemmeside, http://www.thewhite.co.uk/

Men jeg syns det er litt sløvt at dem ringer til meg og maser på meg om dette her også må JEG betale dem, hadde vært noe annet om jeg hadde tatt initiativet til det.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement