return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אנחנו לא כאלה קטנים כמו שחשבנו
View this Thread in Original format
DjChook
תראו כמה משתתפים ;)

סתם, ברצינות.. תצביעו ותשפיעו
Koby
לא שמת אותי בין המשתתפים..אין בעיה..אני מצביע לשחר!
DvJ
+1 חח....

למה זה למנהל הבא של הפורום??
אם כה גם אל תוסיף אותי...


Edit - מיכוון שסגרת את הטרד הקודם אני ירשום אתזה פה
למה אתה בכלל עוזב תתפקידד עוד לא הבנתי...??
DjChook
כי אני חושב שמגיע למקום המכובד הזה מנהל שיותר קשור לסצינה

זה לא אומר שאני אעזוב את הפורום, אבל אני רואה בחזון שלי
מנהל פעיל, שפותח טרדים על אומנים / שחרורים
דברים שאני לא יכול לעשות כי אני לא מכיר
THE_BLUE_DRAGON
נחמד שאני ברשימה חחח ;)

וואלה לדעתי כל פורום מצריך לפחות שני מנהלים
לא ככה?
DjChook
זו החלטה של סוואמפר
והוא לא הסכים :)
DvJ
quote:
Originally posted by DjChook
כי אני חושב שמגיע למקום המכובד הזה מנהל שיותר קשור לסצינה

זה לא אומר שאני אעזוב את הפורום, אבל אני רואה בחזון שלי
מנהל פעיל, שפותח טרדים על אומנים / שחרורים
דברים שאני לא יכול לעשות כי אני לא מכיר


ממ...יש משהו במה שאתה אומר
בסך הכל מנהל פשוט צריך לעשות תעבבודה שלו
ואני חושב שאיך שאתה עשית אותה היה מספיק טוב.....
DjChook
דיי אני עוד אסמיק... ;)
oDrori
חחח, מה איתי?!?!
סתם, רציתי להתנצל שאני חוזר כל פעם ליומיים ושוב מתנדף, ושתמשיכו להתסיס את הפורום! אני מניח שכשאני אשתחרר יהיה לי הכח רצון לחזור לפה ובכל מקרה אני מנסה להמשיך להתעדכן...

בכל מקרה אני לא אצביא בגלל שאני לא יודע מי כרגע יותר ופחות קשור לסצינה אבל קל לראות שחלקכם לא נחלשתם כלל
:) :) :)

ILTA אימפריה!
:)
DjChook
נחמד לראות כל מני אנשים ישנים שמבקרים :)

Scorchio
שמת את עופר ברשימה הזאת ולא אותי?!?!?!?!?!?!?
ואני עוד אחד מהוותיקים ביותר...
אין כבוד לדור של היום
m0sh
נו מה אתם מתבכיינים
צח אפשר לחשוב זה לא שאתה פעיל פה כמעט

ואני קצת לא מבין את הפול הזה
באמת חן
מי שרוצה צריך להגיד ואז לצמצם את זה
בכל מקרה
אילן לא היינו צריכים לעשות משאל בשביל לתת לך את המושכות
אז יאללה תיקח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement