|
אנחנו לא כאלה קטנים כמו שחשבנו
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
תראו כמה משתתפים ;)
סתם, ברצינות.. תצביעו ותשפיעו |
|
|
| Koby |
| לא שמת אותי בין המשתתפים..אין בעיה..אני מצביע לשחר! |
|
|
| DvJ |
+1 חח....
למה זה למנהל הבא של הפורום??
אם כה גם אל תוסיף אותי...
Edit - מיכוון שסגרת את הטרד הקודם אני ירשום אתזה פה
למה אתה בכלל עוזב תתפקידד עוד לא הבנתי...?? |
|
|
| DjChook |
כי אני חושב שמגיע למקום המכובד הזה מנהל שיותר קשור לסצינה
זה לא אומר שאני אעזוב את הפורום, אבל אני רואה בחזון שלי
מנהל פעיל, שפותח טרדים על אומנים / שחרורים
דברים שאני לא יכול לעשות כי אני לא מכיר |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
נחמד שאני ברשימה חחח ;)
וואלה לדעתי כל פורום מצריך לפחות שני מנהלים
לא ככה? |
|
|
| DjChook |
זו החלטה של סוואמפר
והוא לא הסכים :) |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by DjChook
כי אני חושב שמגיע למקום המכובד הזה מנהל שיותר קשור לסצינה
זה לא אומר שאני אעזוב את הפורום, אבל אני רואה בחזון שלי
מנהל פעיל, שפותח טרדים על אומנים / שחרורים
דברים שאני לא יכול לעשות כי אני לא מכיר |
ממ...יש משהו במה שאתה אומר
בסך הכל מנהל פשוט צריך לעשות תעבבודה שלו
ואני חושב שאיך שאתה עשית אותה היה מספיק טוב..... |
|
|
| DjChook |
| דיי אני עוד אסמיק... ;) |
|
|
| oDrori |
חחח, מה איתי?!?!
סתם, רציתי להתנצל שאני חוזר כל פעם ליומיים ושוב מתנדף, ושתמשיכו להתסיס את הפורום! אני מניח שכשאני אשתחרר יהיה לי הכח רצון לחזור לפה ובכל מקרה אני מנסה להמשיך להתעדכן...
בכל מקרה אני לא אצביא בגלל שאני לא יודע מי כרגע יותר ופחות קשור לסצינה אבל קל לראות שחלקכם לא נחלשתם כלל
:) :) :)
ILTA אימפריה!
:) |
|
|
| DjChook |
| נחמד לראות כל מני אנשים ישנים שמבקרים :) |
|
|
| Scorchio |
שמת את עופר ברשימה הזאת ולא אותי?!?!?!?!?!?!?
ואני עוד אחד מהוותיקים ביותר...
אין כבוד לדור של היום |
|
|
| m0sh |
נו מה אתם מתבכיינים
צח אפשר לחשוב זה לא שאתה פעיל פה כמעט
ואני קצת לא מבין את הפול הזה
באמת חן
מי שרוצה צריך להגיד ואז לצמצם את זה
בכל מקרה
אילן לא היינו צריכים לעשות משאל בשביל לתת לך את המושכות
אז יאללה תיקח |
|
|
|
|