|
===> ANTILOOP/REBELS ROOM PÅ MONDAY BAR 4 MARS <=== (Sthlm)
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
ANTILOOP presents REBEL'S ROOM
Måndag 4 mars 22-03, 20 år
Daily News, Kungsträdgården
Måndagar Entre:
70kr medlem
90 kr ej medlem
===> ANTILOOP/REBELS ROOM PÅ MONDAY BAR 4 MARS <===
Först... det smällde av en mindra sprängladdning på Dailys
uteservering i onsdags morse. Det resulterade i några pajjade
doror, men inget värre. Dailys körde med fulla hus redan
samma kväll och vi kommer självklart att göra detsamma på
måndag.
Det händer saker runt Antiloop just nu. Killarna har precis
startat en ny danslabel, Rebel's Room som lånat sitt namn från
den framgångsrika klubb dom drev för ett par år sedan. Sedan
dess har dom förutom tunga med studiojobb gjort varit resident
djs på Café Operas supersöndagar sedan 1 1/2 år.
I slutet på mars blir det en miniturné i Ryssland på några
gigantiska klubbar i Moskva -MDM och Park Avenue och i
Sankt Petersburg - LenExpo. När dom kommer hem börjar
dessutom jobbet på allvar med nya plattan.
På måndag kommer du att få höra den nya spår som släppts på
Rebel's Room-etiketten. Mer info hittar du här:
<http://www.rebels-room.com/>
<http://www.antiloop.se/> |
|
|
| mindshooter |
| Skulle vara kul som fan....har hört att dom lirar mycket av den trance-stil som jag gillar |
|
|
| mindshooter |
| E monday bar och daily news samma sak föressten? |
|
|
| 303 |
| quote: | Originally posted by mindshooter
E monday bar och daily news samma sak föressten? |
mer som att monday bar är på daily news (eftersom stället heter daily news)... |
|
|
| doter |
| kanske glider förbi, vad vet jag =) |
|
|
| Gaby |
| Jag ska försöka dra dit och kolla läget... hatar att jobba!! |
|
|
|
|