return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
===> ANTILOOP/REBELS ROOM PÅ MONDAY BAR 4 MARS <=== (Sthlm)
View this Thread in Original format
Gaby
ANTILOOP presents REBEL'S ROOM
Måndag 4 mars 22-03, 20 år
Daily News, Kungsträdgården

Måndagar Entre:
70kr medlem
90 kr ej medlem

===> ANTILOOP/REBELS ROOM PÅ MONDAY BAR 4 MARS <===

Först... det smällde av en mindra sprängladdning på Dailys
uteservering i onsdags morse. Det resulterade i några pajjade
doror, men inget värre. Dailys körde med fulla hus redan
samma kväll och vi kommer självklart att göra detsamma på
måndag.

Det händer saker runt Antiloop just nu. Killarna har precis
startat en ny danslabel, Rebel's Room som lånat sitt namn från
den framgångsrika klubb dom drev för ett par år sedan. Sedan
dess har dom förutom tunga med studiojobb gjort varit resident
djs på Café Operas supersöndagar sedan 1 1/2 år.

I slutet på mars blir det en miniturné i Ryssland på några
gigantiska klubbar i Moskva -MDM och Park Avenue och i
Sankt Petersburg - LenExpo. När dom kommer hem börjar
dessutom jobbet på allvar med nya plattan.

På måndag kommer du att få höra den nya spår som släppts på
Rebel's Room-etiketten. Mer info hittar du här:

<http://www.rebels-room.com/>
<http://www.antiloop.se/>
mindshooter
Skulle vara kul som fan....har hört att dom lirar mycket av den trance-stil som jag gillar
mindshooter
E monday bar och daily news samma sak föressten?
303
quote:
Originally posted by mindshooter
E monday bar och daily news samma sak föressten?


mer som att monday bar är på daily news (eftersom stället heter daily news)...
doter
kanske glider förbi, vad vet jag =)
Gaby
Jag ska försöka dra dit och kolla läget... hatar att jobba!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement