return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 
Wat is je favoriete fast food restaurant? (pg. 3)
View this Thread in Original format
TOR
quote:
Originally posted by Shadowkid
quote:
Originally posted by CygnusX
Geen liefhebber, geef mij maar een gewoon frituur :)


+1


+2 maar vervang frituur door traiteur.
Kaidreas
macdo, no doubt
Eagle`
quote:
Originally posted by Tiger777
Ge beseft toch daze in australie geen fritkot kennen?



smijten we wel ne kangeroo op den bbq :D
Tiger777
quote:
Originally posted by Eagle`
smijten we wel ne kangeroo op den bbq :D

Ge zult nog e paar jaar moeten wachten daarop vrees ik. Als ik afgestudeerd ben ga ik ook naar australie om daar een proffesionele kangeroefarm met bijhorende slachterij, kangeroevlees-verwerkingsindustrie en kangeroe-fast-food keten op te richten. Ik heb ne mail gekregen van KOFFI AKIMBO, mijn broer uit ivoorkust dat ik 6,5 miljoen dollar mag investeren... En dat gaat allemaal richting de kangeroeindustrie! :toothless
Push2005
quote:
Originally posted by Eagle`
smijten we wel ne kangeroo op den bbq :D


Let maar op als ge één voedert :D

--> http://www.youtube.com/watch?v=18i-9R9p8eY

quote:
Originally posted by Tiger777
Ik heb ne mail gekregen van KOFFI AKIMBO, mijn broer uit ivoorkust dat ik 6,5 miljoen dollar mag investeren... En dat gaat allemaal richting de kangeroeindustrie! :toothless


:stongue:
Tiger777
quote:
Originally posted by Push2005
Let maar op als ge één voedert :D
--> http://www.youtube.com/watch?v=18i-9R9p8eY
:stongue:

Misschien toch eerst een cursus gaan volgen "hoe slacht ik nu percies kangeroe's".. Ik wil percies toch ooit eens kinderen krijgen :stongue:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Vishnu
Burger King FTW!
Synthesia
quote:
Originally posted by CygnusX
Geen liefhebber, geef mij maar een gewoon frituur :)


+3

Ge zou u moeten schamen om als Belg in nen McDonalds, Burger King, etc. binnen te gaan :p
Transfusion
Frituur of pizza hut
FenixStyle
Favorite fastfood is en blijft voor mij toch nog ne goeie kebab.. Daar krijg ik tenminste nog wat voldoening van: vlees, brood saus en groenten.. McDonnalds daarentegen vind ik maar weinig voedzaams aan, dat is meer ne snelle hap terwijl ne kebab voor mij gerust een volledige maaltijd kan vervangen. Maarja hangt er natuurlijk ook wel vanaf waar die kebab gegeten wordt. In de buurten van Antwerpen enz al paar keer meegemaakt dat ge gewoon een soort van ronde pistolet krijgt zoals ne hamburger, waar dan beetje vlees en groenten tussenzit..
Hier bij ons krijgt ge daarentegen een half Turks brood, boordevol vlees en groenten..:p

Tiger777
quote:
Originally posted by FenixStyle
boordevol vlees en groenten..:p

:nervous:
FenixStyle
quote:
Originally posted by Tiger777
:nervous:


Njah zoals ik zei, heb ook al plaatsen meegemaakt waar dat niét het geval is ;) Maar bij mijn vaste kebabzaken dus wel :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement