|
Wat is je favoriete fast food restaurant? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
| quote: | Originally posted by CygnusX
Geen liefhebber, geef mij maar een gewoon frituur :) |
+1 |
+2 maar vervang frituur door traiteur. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ge beseft toch daze in australie geen fritkot kennen? |
smijten we wel ne kangeroo op den bbq :D |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Eagle`
smijten we wel ne kangeroo op den bbq :D |
Ge zult nog e paar jaar moeten wachten daarop vrees ik. Als ik afgestudeerd ben ga ik ook naar australie om daar een proffesionele kangeroefarm met bijhorende slachterij, kangeroevlees-verwerkingsindustrie en kangeroe-fast-food keten op te richten. Ik heb ne mail gekregen van KOFFI AKIMBO, mijn broer uit ivoorkust dat ik 6,5 miljoen dollar mag investeren... En dat gaat allemaal richting de kangeroeindustrie! :toothless |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Eagle`
smijten we wel ne kangeroo op den bbq :D |
Let maar op als ge één voedert :D
--> http://www.youtube.com/watch?v=18i-9R9p8eY
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik heb ne mail gekregen van KOFFI AKIMBO, mijn broer uit ivoorkust dat ik 6,5 miljoen dollar mag investeren... En dat gaat allemaal richting de kangeroeindustrie! :toothless |
:stongue: |
|
|
| Tiger777 |
Misschien toch eerst een cursus gaan volgen "hoe slacht ik nu percies kangeroe's".. Ik wil percies toch ooit eens kinderen krijgen :stongue: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Burger King FTW!
|
|
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Geen liefhebber, geef mij maar een gewoon frituur :) |
+3
Ge zou u moeten schamen om als Belg in nen McDonalds, Burger King, etc. binnen te gaan :p |
|
|
| Transfusion |
| Frituur of pizza hut |
|
|
| FenixStyle |
Favorite fastfood is en blijft voor mij toch nog ne goeie kebab.. Daar krijg ik tenminste nog wat voldoening van: vlees, brood saus en groenten.. McDonnalds daarentegen vind ik maar weinig voedzaams aan, dat is meer ne snelle hap terwijl ne kebab voor mij gerust een volledige maaltijd kan vervangen. Maarja hangt er natuurlijk ook wel vanaf waar die kebab gegeten wordt. In de buurten van Antwerpen enz al paar keer meegemaakt dat ge gewoon een soort van ronde pistolet krijgt zoals ne hamburger, waar dan beetje vlees en groenten tussenzit..
Hier bij ons krijgt ge daarentegen een half Turks brood, boordevol vlees en groenten..:p |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
boordevol vlees en groenten..:p |
:nervous: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
:nervous: |
Njah zoals ik zei, heb ook al plaatsen meegemaakt waar dat niét het geval is ;) Maar bij mijn vaste kebabzaken dus wel :p |
|
|
|
|