|
דעתכם על הסט?
|
View this Thread in Original format
| DJentlman |
הסט חובבני אני מודה אבל זו רק ההתחלה
מקווה שתהנו :
Playlist:
ATB - Summer Rain
Ferry Corsten - U better watch out
Atb- Humanity
Ayu - Unite ( Airwave Vocal mix)
Magic wave - Escape from absolom (Dj shahs intro)
Above & beyond - Air Air for life
Ferry Corsten - I love u (Bonus)
White Water - The unknown
Rosendahl - To you
Krystal - eternity
Sunport - Angels fall first
Mayka - Ageha (Heavens wire Vs Tri he)
http://www.tranceaddict.com/forums/...4001&forumid=73 |
|
|
| KrazyDJs |
אני מחכה לטראקליסט ואני אוריד :)
איזה סיגנון מדובר פחות או יותר? |
|
|
| KrazyDJs |
סבבה, מוריד :)
אני ארשום תגובה מחר |
|
|
| Glenn-Holmes |
אח שלו אני חושב שגם אני יתן איזה שמיעה ויגיב מחר או מחרתיים
ובהזדמנות זו - יהיה נחמד לראות אותך מגיב קצת יותר גם בשאר הטרדים |
|
|
| DJentlman |
לרקורד , זה שאני לא מגיב לא אומר שאני לא מסתכל פה על ההודעות :)
אני לא מספיק מנוסה בסצינה כיום כמו שהייתי בעבר (אפשר להבין זאת גם מהשירים שבחרתי אולי )
ככה שיש לי מעט לתרום בד"כ אבל אני שם לב , ואני מבטיח שאני אנסה להיות פעיל יותר (מברוק על הניהול אגב... ) ף |
|
|
|
|