return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Music Makes The People Come Together
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
משפט מתוך שירה הידוע של מדונה
נכון לא הכי קשור לאלקטרוני אבל רגע
על בסיס המשפט הזה אני חושב שאפשר להתחיל כאן טרד של דיון פילוסופי לגבי המוזיקה (במקרה שלנו אלקטרונית) והצורה שהיא מצליחה לקרב בין אנשים עם דיעות שונות מתרבויות שונות

הדוגמא האישית שלי - למי שזוכר לפני בערך חצי שנה היה כאן בחור לבנוני שדיבר כאן לגבי התמיכה שלנו בפיחת פורום בתוך טראנס אדיקט גם ללבנונים
דבר אחד הוליך לאחר ואני כיום רשום אם כי לא כותב הרבה בפורום לבנוני למהדרין

האנשים הלבנונים שמחוברים כמונו למוזיקה לא מתעסקים בפוליטיקה ומבחינתם אני עוד אוהב מוזיקה - מה גם שהופתעתי לדעת שאני לא הראשון שם ממדינתנו וגם הדי גיי הישראלי מושיק רשום שם ונחשב לאחד הדי גיים המוערכים שם...

אתם מוזמנים לפתח את הטרד הזה לאן שתרצו - לדעתי פילוסופיה בכל תחום יכולה להיות מעניינת - במקרה הזה זה יכול להתפתח גם לפסיכולוגיה בהקשר של מה גורם לנו ואני מדבר גם על אנשים שדיעותיהם נוטות למרכז ואף ימינה להתחבר ולשכוח מכל הפוליטיקות לאנשים שביום יום הם לא מסמפטים את המוצא שלהם בגלל העימות הפוליטי בינינו

אני אישית רואה את זה כדבר יפהפה
§chop¥
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
כיום רשום אם כי לא כותב הרבה בפורום לבנוני למהדרין


סחתיין...:tongue2
THE_BLUE_DRAGON
כן דווקא אנשים לגמרי סבבה בפורום טראנס-היטס
כמעט מחצו אותי בקבלת פנים כאשר נרשמתי
אבל ככה זה בעולם המוסיקה האלקטרונית
זה העולם המושלם!
:gsmile:

אני הולך לפגוש כמה מחברי הפורום הגרמני עוד שבועיים בברלין
וגם לחפור ברחבה של טראנס-אדיקט בלאב-בייס אחרי המצעד
:disbelief
Terlah
שאני והדרקון השחור היינו בדאנס ואלי שנה שעברה פגשנו כמה חבר'ה לבנונים ולא האמנו כמה הם רחוקים שנות אור ממה שאנחנו רואים וחושבים עליהם...המילה הראשונה שהם הוציא מהפה שהם שמעו שאנחנו מישראל הייתה

MOSHIC

וכול הזמן דיברו על שלום..ומוזיקה אלקטרונית..ושלום..ושלום..וכן עוד פעם מושיק

בעזרת השם יום אחד יהיה פה שלום יום אחד
YoraY
חח אילן אחי חפרת לי ... :)
§chop¥
quote:
Originally posted by Terlah

בעזרת השם יום אחד יהיה פה שלום יום אחד


כנראה שלא בזמן הקרוב...:mad:
DjChook
תשמע, אני הכרתי שני לבנונים באיה נאפה
שבכלל היו נוצריים.. ככה שהם שונאים את המוסלמים יותר מאיתנו

אבל בכל מקרה, איך שאני הבנתי, ביירות זה בערך כמו ת"א
מהבחינה שזה רחוק מהבעיות והצרות ושמה אפשר לחגוג באמת
זה לא דרום לבנון שהייתה בסוג של מלחמה הרבה מאד שנים,
זה עיר יחסית מודרנית... אז למה שהמוזיקה לא תתפתח שם.
oDrori
אני יותר מתחר לזה מהצד הפנים-ישראלי... כמו צבא, מוזיקה זה עולם שאתה לא בוחר במי להתקל בו. בחיים, אתה לא תפגוש באנשים סתם ככה בלי שהייתה לך שליטה על זה - אתה בוחר לצאת מהשכונה הקטנה, מאוחר יותר גם איפה לגור, אתה בוחר עם מי להתחבר פה...

פה החיבור הראשוני בין אנשים הוא בסה"כ בהסכמה על טעם אישי ודברים שחסרים לך בחיים (אני יודע שהפורום פה ענה לי על חסך במישהו שיבין על מה אני מדבר כשאני אומר טראנס). ודרך זה אתה לומד להכיר את האינטילגנציה של כל אחד ואחד פה כי לדעתי אפשר לגזור הרבה מטעם של מישהו במוזיקה.


!זאת היתה החפירה שלי :) טרד מבורך
Glenn-Holmes
רק לפני חודש פתחתי תטרד הזה...
מי האמין שהמצב יגיע למשהוא הגיע בימים אלה...

שתי עמים שנפגעים בגלל טירוף של ארגון קיצוני אחד
Dj Alex (ISR)
לדעתי אין טעם לערב מוסיקה עם פוליטיקה..
זה סתם יוביל לוויכוחים מגעילים שוב.
אילן לא תבין נכון רעיון טוב אבל אין לו הקשר למוסיקה..
בוא נגיד ככה שיש כאלה שמוסיקה לא מחברת אותם.. אנשים כאלה בחיים לא תשנה. ואני בטוח שאתה יודע על מי אני מדבר.

uzi
תנו לי להסביר, הרעש של המשגרים גרם לחיזבללה להיות חרשים. יצא לי משל! :D
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
לדעתי אין טעם לערב מוסיקה עם פוליטיקה..
זה סתם יוביל לוויכוחים מגעילים שוב.
אילן לא תבין נכון רעיון טוב אבל אין לו הקשר למוסיקה..
בוא נגיד ככה שיש כאלה שמוסיקה לא מחברת אותם.. אנשים כאלה בחיים לא תשנה. ואני בטוח שאתה יודע על מי אני מדבר.


אין לי אשליות ששעתיים בשבוע של א סטייט אוף טראנס + ימי שבת בלילה עם גון דיגוויד ישנו את נסראלה...
אנשים קיצוניים ברמות האלה יישארו כאלה וצריך משהו ממש גדול כדי לזעזע אותם - בדרך כלל המשהו הזה זה המוות שלהם...ואז זה כבר לא ממש משנה מה דעתם

הלבנונים רק שתדעו לפחות חלקם הלא קטן לועגים לחיזבאלה שמגדיר את עצמו כתנועת התנגדות לבנונית - הלבנונים לועגים כי ההתנגדות של החיזבאלה היא כבר מזמן פרטית להם והם ממש לא חושבים על האומה הלבנונית
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement