| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
כמה זמן לוקח לסמן ביטים לטראק 1? |
אני אישית עשיתי את זה לשירים ולא לטראקים אז ב99% מהם זה סימן אוטומטי
אבל הבנתי שאם המקור זה תקליט אז התוכנה לא יכולה לסמן לך אותם בצורה מושלמת כי הסיבובים לא אחידים
בעקרון לדעתי לא חובה לסמן כל ביט
אפשר כל 4
או אפילו כל 10
עד השלב שזה משתנה וצריך שוב לסמן |
|
|