return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Traktor Dj Studio 3 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
כמה זמן לוקח לסמן ביטים לטראק 1?


אני אישית עשיתי את זה לשירים ולא לטראקים אז ב99% מהם זה סימן אוטומטי
אבל הבנתי שאם המקור זה תקליט אז התוכנה לא יכולה לסמן לך אותם בצורה מושלמת כי הסיבובים לא אחידים

בעקרון לדעתי לא חובה לסמן כל ביט
אפשר כל 4
או אפילו כל 10
עד השלב שזה משתנה וצריך שוב לסמן
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
אני אישית עשיתי את זה לשירים ולא לטראקים אז ב99% מהם זה סימן אוטומטי
אבל הבנתי שאם המקור זה תקליט אז התוכנה לא יכולה לסמן לך אותם בצורה מושלמת כי הסיבובים לא אחידים

בעקרון לדעתי לא חובה לסמן כל ביט
אפשר כל 4
או אפילו כל 10
עד השלב שזה משתנה וצריך שוב לסמן


כל 10?

לסמן כל עשר ביטים?

על איזה חוק מוזיקלי זה נשען? על חוק הרנדומליזציה?
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
כל 10?

לסמן כל עשר ביטים?

על איזה חוק מוזיקלי זה נשען? על חוק הרנדומליזציה?


אם היית משתמש בתוכנה לא היית מזיין תמוח
וסתם בשביל שתשתוק ותפסיק לשחק אותה מבין
בסט האחרון שלי סמנתי רק תביט הראשון והאחרון
ויש ביטמאץ' מושלם
ובשביל שעוד יותר תשתוק אני יכול לעלות תמונה של זה

וכמו שאמרתי מקודם..לא תמיד חייבים לדבר
שתיקה שווה זהב
נסה להגיב בטרדים שיש לך מה להגיד בהם
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
נסה להגיב בטרדים שיש לך מה להגיד בהם


אוי כמה שהמשפט הזה נכון לגביך....

אני לא מבין באבלטון מה לעשות

הייתי שמח לשמוע תמיקס שיצא מהסיפור הזה שלך
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני לא מבין באבלטון מה לעשות


גם אני שמח לשמוע תמשפט הזה

אם אתה לא מבין אז למה סתם להגיב!? ועוד אחרי שראית שיש לי קצת יותר מושג ממך בתוכנה

וזה מיקס של דאנסים
Glenn-Holmes
אני יודע רק שנשמע לי מוזר לסמן כל עשר ביטים זה הכל
אבל אם זה למטרה כמו קביעת בי פי אם בלבד אולי זה עובד ברוב קטעי הטראנס
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני יודע רק שנשמע לי מוזר לסמן כל עשר ביטים זה הכל
אבל אם זה למטרה כמו קביעת בי פי אם בלבד אולי זה עובד ברוב קטעי הטראנס


רררררררררררררררררררררררר
זה עובד גם במוזיקה שחורה ואהוס ובכל דבר אוקי!?

זה מעצבן שאתה מתווכח גם על דברים שבחיים לא ניסית
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
רררררררררררררררררררררררר
זה עובד גם במוזיקה שחורה ואהוס ובכל דבר אוקי!?

זה מעצבן שאתה מתווכח גם על דברים שבחיים לא ניסית


מה אכפת לי על מה זה עובד אני מדבר על המוזיקה שרלוונטית לי ולרוב האנשים פה אני מאמין ומקווה
אז אם זה עובד גם על פולקה שוודית או ואלס טורקי זה ממש לא מעניין אותי קפיש?
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מה אכפת לי על מה זה עובד אני מדבר על המוזיקה שרלוונטית לי ולרוב האנשים פה אני מאמין ומקווה
אז אם זה עובד גם על פולקה שוודית או ואלס טורקי זה ממש לא מעניין אותי קפיש?


סבבה אז אם מדברים על המוזיקה שמעניינת אותך כןזה עובד
ואם אתה לא יודע אם זה עובד למה להתערב סתם?

ובכל מקרה עדיף שתקרא את המדריך לתוכנה לפני שאתה מדבר שטויות
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
סבבה אז אם מדברים על המוזיקה שמעניינת אותך כןזה עובד
ואם אתה לא יודע אם זה עובד למה להתערב סתם?

ובכל מקרה עדיף שתקרא את המדריך לתוכנה לפני שאתה מדבר שטויות


כשיהיה לי זמן להתעסק בתוכנה אני יקרא את המדריך
לי נראה פשוט יותר לשמוע מיקס של טראנס שבו סמנת כל 10 ביטים נגיד בקטעים שהשתמשת

זה יהיה אפקטיבי יותר גם ממדריך שייקח לי הרבה זמן לקרוא בעוד אני לא מתכוון בכלל להשתמש בתוכנה

Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
כשיהיה לי זמן להתעסק בתוכנה אני יקרא את המדריך
לי נראה פשוט יותר לשמוע מיקס של טראנס שבו סמנת כל 10 ביטים נגיד בקטעים שהשתמשת

זה יהיה אפקטיבי יותר גם ממדריך שייקח לי הרבה זמן לקרוא בעוד אני לא מתכוון בכלל להשתמש בתוכנה


ואני יגיד לך שוב שסימנתי רק תראשון והאחרון
אבל זה לא משנה
אתה יכול לסמן גם כל אחד מהם
זה רק עבודה יותר קשה
זה תלוי בריפ עצמו

וזה לא ידריך אותך
זה נשמע כמו סט רגיל
זה ממש לא מדריך
Glenn-Holmes
שוב שאני יבין הסימון הזה זה רק למטרת ספירת הבי פי אם?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement