|
18.03.02 פסח במועדון האימפולס ואתם מוזמנים
|
View this Thread in Original format
| Vman |
אני מארגן מסיבית במועדון האימפולס ברמת גן
זה קרוב לקניון איילון ולאיצטדיון שם
אני רוצה לארגן לכולכם הנחה משמעותית לפחות
במסיבה ינגנו:
רוברט גיטלמן
עידן גוטמן
DJ PM
DJ Udi Hakim
אם אתם יכולים ליחצן באזורים שלכם או לארגן לי אנשים מקצועיים שייחצנו יהיה סבבה .
חוץ מיזה תעבירו מסר על המסיבה כי היא מתוכננת להיות מושקעת חבל"ז אז תגידו לכל מי שאתם מכירים לבוא!!!!!!!!!!! |
|
|
| luckystrike |
אח שלי - תרים טלפון
054534808 |
|
|
| Vman |
| ד"א זו מסיבת שמיניסטים אבל אל תדאגו כול חברי הפורום יכנסו בזווווול |
|
|
| s0undw4v3 |
| אחי - תביא עוד מידע, ואני אנסה לארגן קבוצה גדולה שתבוא מחיפה... |
|
|
| DjNumShum |
ראסמי תן עוד פרטים
אני מתל אביב
שמיניסט
אימפולס זה במקרה איפה שפעם היה ה DNA? |
|
|
| yahel222 |
אחיי דיג'יים פצצה אבל למה בדי אנ איי
היית משקיע טיפה במקום יותר טוב
כמו למשל באניגמה או באלנבי בדופלקס או בגאולה שם
למה די אנ איי מקום מסריח או אימפולס איך שקוראים לזה |
|
|
| Dj Moriano |
שמיניסטים קצת גדול עליי........
אני בחמישית אפילו עדיין לא בן 15 |
|
|
| DJ-Energy |
אודי אחי
איבדתי ת'מספר איי סיי קיו שלך!!!
gimme ur icq number!
ד"א
אני בן 14
יש מצב לכניסה?
:D |
|
|
| Vman |
קודם כל אני לא מסכים איתכם על האימפולס!!!!
זה ממש אבל ממש מקום יפה
ההנהלה חרא אבל עכשיו זו מסיבה שלי
הכל שם מושקע עם כמה רחבות תאורה פצצתית וספות זולה והכל
לא יכלתי להשקיע כי איייייין לי כספים להשקיע
אילו עוד פרטים אתם רוצים?
כל הפרטים שלי כולל המספר באי סי קיו רשומים בפרופיל שלי אבל בכל זאת
45294030 |
|
|
| Vman |
| ואללה מוש אחי בעייה אני ידבר עם השותף שלי |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Vman
ואללה מוש אחי בעייה אני ידבר עם השותף שלי |
אם מוש בעיה אז אני ויבל בכלל אין מצב |
|
|
|
|