return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
18.03.02 פסח במועדון האימפולס ואתם מוזמנים
View this Thread in Original format
Vman
אני מארגן מסיבית במועדון האימפולס ברמת גן
זה קרוב לקניון איילון ולאיצטדיון שם

אני רוצה לארגן לכולכם הנחה משמעותית לפחות

במסיבה ינגנו:
רוברט גיטלמן
עידן גוטמן
DJ PM
DJ Udi Hakim

אם אתם יכולים ליחצן באזורים שלכם או לארגן לי אנשים מקצועיים שייחצנו יהיה סבבה .
חוץ מיזה תעבירו מסר על המסיבה כי היא מתוכננת להיות מושקעת חבל"ז אז תגידו לכל מי שאתם מכירים לבוא!!!!!!!!!!!
luckystrike
אח שלי - תרים טלפון

054534808
Vman
ד"א זו מסיבת שמיניסטים אבל אל תדאגו כול חברי הפורום יכנסו בזווווול
s0undw4v3
אחי - תביא עוד מידע, ואני אנסה לארגן קבוצה גדולה שתבוא מחיפה...
DjNumShum
ראסמי תן עוד פרטים
אני מתל אביב
שמיניסט

אימפולס זה במקרה איפה שפעם היה ה DNA?
yahel222
אחיי דיג'יים פצצה אבל למה בדי אנ איי
היית משקיע טיפה במקום יותר טוב
כמו למשל באניגמה או באלנבי בדופלקס או בגאולה שם
למה די אנ איי מקום מסריח או אימפולס איך שקוראים לזה
Dj Moriano
שמיניסטים קצת גדול עליי........

אני בחמישית אפילו עדיין לא בן 15
DJ-Energy
אודי אחי
איבדתי ת'מספר איי סיי קיו שלך!!!
gimme ur icq number!
ד"א
אני בן 14
יש מצב לכניסה?
:D
Vman
קודם כל אני לא מסכים איתכם על האימפולס!!!!
זה ממש אבל ממש מקום יפה
ההנהלה חרא אבל עכשיו זו מסיבה שלי
הכל שם מושקע עם כמה רחבות תאורה פצצתית וספות זולה והכל

לא יכלתי להשקיע כי איייייין לי כספים להשקיע

אילו עוד פרטים אתם רוצים?

כל הפרטים שלי כולל המספר באי סי קיו רשומים בפרופיל שלי אבל בכל זאת
45294030
MoSH_MaN
שישיס'ט נכנס ?

Vman
ואללה מוש אחי בעייה אני ידבר עם השותף שלי
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Vman
ואללה מוש אחי בעייה אני ידבר עם השותף שלי


אם מוש בעיה אז אני ויבל בכלל אין מצב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement