return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Expain your name (pg. 2)
View this Thread in Original format
tijs08
Nou daar komt ie dan!

Ik heb deze nickname echt al sind internet bestaat ofzo:D

mijn echt naam is Mattijs.. Maar IEDEREEN noemt me TIJS, wat ikzelf ook een veel leukere naam vind. Maar goed, officeel moet je er dus een matje voorleggen.

Ja ik weet het, ik heb echt een hotmail naam. Heel simpel bedacht eigenlijk: Tijs en dan mijn lucky number erachter 8 en dan die nul...ja :conf:
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Blik
mijn nick komt van Tjerk Blik, mijn achternaam dus (kom maar op met de grappen)

Tadaa:

Blik op de Weg !

Hoe ik aan mijn nick kom weet ik niet meer. Ik had liever iets beters gehad...
serialkillah
ik heb mijn naam omdat ik een paar jaar geleden ergens een naam voor moest verzinnen en dat is serialkillah geworden. sinsdoen gebruik ik hem nog steeds...

ik ben dus niet echt een serie moordenaar
Boss
quote:
Originally posted by Henkie_henk

nou goedkoop.. wast nie redelijk duur?? zij me ma iig altijd lol..

nu kost me gel 21 piekkies! NEw wave ken je je beter rename naar Wella high hair

WTF? 21 euro??! :eyes: heb je dan gelijk 'n 10 liter verpakking ofzow??

(of 21 gulden?..... wat nogwel veel is...)
Henkie_henk
haha nog wel guldens.. voor 100 ml.. tis wel duur ja.. maar dan heb je ook een klein kut dingetje he..
mr.marcello
Tja, mijn naam is eigenlijk ook een logisch optelsommetje. Mijn echte naam is marcel en ik wordt door anderen vaak aangesproken als marcello, dus vandaar eigenlijk mr.marcello.

Met vriendelijke groet.
basvh
mijn volledige naam is bastiaan v harten dus afgekort basvh, simpel toch
TranceFool
hmmm ja, ik moest een naam hebben bij Napster (daar isset allemaal mee begonnen:)) Trance van uhhhh jah...en Fool van gek. En dr zit nog een mooie dubbele betekenis in want Fool spreek je hetzelfde uit als Full (volgens mij)
Trunks
MMzz ja daar komt het... Ik kijk nogal veel Dbz, en daar komt zon char in voor en die heet Trunks en die vind ik het gaafste dus vandaar.. as easy as that. Maar ja wel een beetje kinds Dbz maar ik vind het echt gaaf dus ja.... just laugh about it.

Cya at msn Grz Trunks.. ;) (Guus is de naam)
HiGH_NrG
Ik moest ook een naam verzinnen voor t forum...en ik zat zo es over mijn muurtje met flyers te kijken en d8..hmm HiGH_NrG is wel vet...dus vandaar

Jappio
Mijn naam is ooit (lang, lang, lang) geleden ontstaan tijdens een gezellig avondje bieren.. Toevallig (?) kwam net toen was geluk heel gewoon (ja,, ROTTERDAM RULZ ;)) op tv, en die jaap daaro die werd jaapio genoemd.. Aangezien mijn maten mij Jap noemden.. werd dat dus ook jappio (jaapio klinkt zo stom, en ziet er stom uit ;) _

:rolleyes: Voor de echte die-hards.. mijn echte naam is Jasper hehe :rolleyes:
Apoptosis
Toen k me by DTF ging aanmelden wist k absoluut geen naam te bedenken... dus k pakte gewoon een boek erby (Immunobiology, The Immune System In Health And Disease) en koos het eerste woord dat k tegenkwam :D. By t aanmelden by tranceAddict koos k gewoon dezelfde naam als dat k by DTF had, lekker simpel.

t betekent trouwens 'geprogrammeerde celdood' en tis een soort van regulatie systeem om de zieke of teveel aan lichaamscellen op te ruimen...

ltr :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement