return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Raid - ועכשיו דוחה מסחרה
View this Thread in Original format
Dj Alex (ISR)
הקיץ בא ואיתו המסחרה המגעילה הנמצאת סביבינו במסיבות הנוער הרבות ומוכרות באויב הכי גדול לאנושות שמציק לנו בלילות בנוכחתו המזיקה עופר ניסים בכבודו בעצמו, ולכן פותח תרסיס מיוחד שאני גאה להציג בפניכם!!



צפו לעדכונים בסדרה..
epsilon1
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
sh33p
איפה ניתן לקנות
?
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by sh33p
איפה ניתן לקנות
?

אנריליס
DjChook
Somebody here needs to get laid...
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by DjChook
Somebody here needs to get laid...

כן.. מתי תזיין כבר?
DjChook
מחר בעזרת השם
epsilon1
quote:
Originally posted by DjChook
מחר בעזרת השם

pwned
ozone
וואי אני חייב דחוף !:eyespop:
KrazyDJs
quote:
Originally posted by ozone
וואי אני חייב דחוף !:eyespop:



לזיין?

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by KrazyDJs
לזיין?


משום מה המילים לזיין ועופר ניסים באותו טרד לא נראות טוב כל כך

:rolleyes:

והייתי שולח 10,000 יחידות של קוטל המסחרה לאיזור השרון וצפונה
skelz
צריך לפתוח דוכנים כאלה קטנים ליד מועדונים
למשל ליד הווקס..
ליד הסילבר
ליד הדום
ליד ה TLV

יםםם כסףףףף
איזה פוטנציאל עסקי :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement