return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
משחקי מחשב
View this Thread in Original format
DJ-Kreing^^
וואי איזה יופי!!!!!
might & megic 9
יוצא בסוף החודש הזה

וואי איך אני חולה על המשחק הזה
חרשתי על כל הסידרה הזאת של מיג'ט & מאג'יק מאז 6

ממה שראיתי הגרפיקה עברה שיפור גדול

new charters new story new monsters
אני כבר מת לשחק בזה :) :) :) :)
MoSH_MaN
Heros 4

יוצא בסוף החודש!!!
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
Heros 4

יוצא בסוף החודש!!!
Now your talkingggg
DJ-Kreing^^
חחחחחח
מה אתם צוחקים
might & megic
לוקח את הירוס ואת כל שאר הקקה בסגנון

ד.א
יצא כבר ווארקראפט 3
???
ואם כן אז למישהו יש את זה כבר?
DjChook
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^

יצא כבר ווארקראפט 3
???
ואם כן אז למישהו יש את זה כבר?


לא, לא יצא
אבל יש
WARCRAFT 3 BETA
שזה יעני נראה לי אותו משחק
רק בלי ה
CAMPAIGN
יעני רק משחק ב
BATTLE.NET
שאנשים יראו איך זה ויעירו הערות
שיחקתי בזה, זה ממש ממש מדהים
NyKoN
אמממממ
אנריל 2 אמור לצאת עוד מעט

אבל אני מחכה יותר לקונדישן זירו...
yahel222
ילא עזבו שטויות אין שום משחק על מנג'ר
Championship Manager 3 Season 01/02 !!

ועוד כמה חודשים יצא
CM4

רק חבל שאני יהיה כבר בצבא....
NyKoN
יו
אם לא היה עוד חיבור בבית היה משוכנע שאתה אחשלי

גם הוא הולך לצבא ולא עוזב את המשחק הזה...
Dj-2TaLL
לכל הותיקים בתחום, יצא כבר לידיעתי מיסט 3
MYST 3
לא ידעתי שהיה 2 אבל הראשון הוא ממש ממש ישן, אבל עם עלילה מצמררת ספוקי כזו
זה סטייל קוסט כזה ו3 אמור להיות בעל גראפיקה מדהימה!!!!

אז מוש תמצא לי את זה כבר סעמק!!!

ושיוצא הירוס 4 צרוב לי...
MoSH_MaN
המיסט 3 היום בדקתי זה משהו ישן.......

אין לי איך להשיג אותו

Gil Shwarts
מוש
גמרתי את ה C & C - Renegade :)

כרגע עוברים ל
MOHAA :)
נרביץ בהתקנה ויאללה ברדק
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
מוש
גמרתי את ה C & C - Renegade :)


הוא ארוך?
כמה שלבים בערך יש?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement