|
משחקי מחשב
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
וואי איזה יופי!!!!!
might & megic 9
יוצא בסוף החודש הזה
וואי איך אני חולה על המשחק הזה
חרשתי על כל הסידרה הזאת של מיג'ט & מאג'יק מאז 6
ממה שראיתי הגרפיקה עברה שיפור גדול
new charters new story new monsters
אני כבר מת לשחק בזה :) :) :) :) |
|
|
| MoSH_MaN |
Heros 4
יוצא בסוף החודש!!! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
Heros 4
יוצא בסוף החודש!!! | Now your talkingggg |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
חחחחחח
מה אתם צוחקים
might & megic
לוקח את הירוס ואת כל שאר הקקה בסגנון
ד.א
יצא כבר ווארקראפט 3
???
ואם כן אז למישהו יש את זה כבר? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
יצא כבר ווארקראפט 3
???
ואם כן אז למישהו יש את זה כבר? |
לא, לא יצא
אבל יש
WARCRAFT 3 BETA
שזה יעני נראה לי אותו משחק
רק בלי ה
CAMPAIGN
יעני רק משחק ב
BATTLE.NET
שאנשים יראו איך זה ויעירו הערות
שיחקתי בזה, זה ממש ממש מדהים |
|
|
| NyKoN |
אמממממ
אנריל 2 אמור לצאת עוד מעט
אבל אני מחכה יותר לקונדישן זירו... |
|
|
| yahel222 |
ילא עזבו שטויות אין שום משחק על מנג'ר
Championship Manager 3 Season 01/02 !!
ועוד כמה חודשים יצא
CM4
רק חבל שאני יהיה כבר בצבא.... |
|
|
| NyKoN |
יו
אם לא היה עוד חיבור בבית היה משוכנע שאתה אחשלי
גם הוא הולך לצבא ולא עוזב את המשחק הזה... |
|
|
| Dj-2TaLL |
לכל הותיקים בתחום, יצא כבר לידיעתי מיסט 3
MYST 3
לא ידעתי שהיה 2 אבל הראשון הוא ממש ממש ישן, אבל עם עלילה מצמררת ספוקי כזו
זה סטייל קוסט כזה ו3 אמור להיות בעל גראפיקה מדהימה!!!!
אז מוש תמצא לי את זה כבר סעמק!!!
ושיוצא הירוס 4 צרוב לי... |
|
|
| MoSH_MaN |
המיסט 3 היום בדקתי זה משהו ישן.......
אין לי איך להשיג אותו |
|
|
| Gil Shwarts |
מוש
גמרתי את ה C & C - Renegade :)
כרגע עוברים ל
MOHAA :)
נרביץ בהתקנה ויאללה ברדק |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
מוש
גמרתי את ה C & C - Renegade :)
|
הוא ארוך?
כמה שלבים בערך יש? |
|
|
|
|