|
Memories......
|
View this Thread in Original format
| DvJ |
טובב ככה טרדד על זכרונות טובים בקשר למוזיקה האלקטרוניתת שממש נגעו בלבכם....
זה יכול להיות על כל דבר
מסיבות ,קטע טוב או כל דבר אחר הקשור לזה שאף פעם לא תשכחו.....
בוא נגיד אצליי :
ארמין באילת שנה שעברהה בעיר האדומה
חכיתי כלכך שארמין ינגן תקטע
Eye Wall - Bad Deal (Remy & Roland Klienberg Remix)
ושהקטע הגיע סוף העלייה כל הקהל קופץ ידיים באוויר
אני מסתכל אחורה וראוה תקטע את כל הקהל ככה ואני כולי צמרמורות רגע שאףפעם לא יכחש....
שלכם??? |
|
|
| Glenn-Holmes |
טרד טוב מאוד !
מקווה שיזכה להיענות אני בטוח שאני יתרום לפחות כמה זכרונות כשאני יצליח להזכר בהם
לא חסר :) |
|
|
| uzi |
| וואוו, אתה יודע מה? אני התחלתי לשמוע דאנס\האוס\קלאב\טראנס בגיל 13 והיום אני בן 24.... יותר מעשור של זכרונות וחוויות. |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by uzi
וואוו, אתה יודע מה? אני התחלתי לשמוע דאנס\האוס\קלאב\טראנס בגיל 13 והיום אני בן 24.... יותר מעשור של זכרונות וחוויות. |
שפוך אחי חח......
אם יש משהו אחד שממש נגע\השפיע עליך יותר מכולם...... |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by DvJ
שפוך אחי חח......
אם יש משהו אחד שממש נגע\השפיע עליך יותר מכולם...... |
מאחר ויש לי הרבה זכרונות וחוויות אני אשלוף אחת שזכורה לי כי מאוד התרגשתי בה. ארמין ואן ביורן, פארק הירקון, יום עצמאות לפני שנתיים. היה כל כך טוב, יפה, גדול, רחב, מאורר, זיקוקים, סט עמוס מלודי-מרומם, סאונד נחמד, זה היה נראה כמו מיני "מיסטרי לאנד" ישראלי. אני ישבתי בצד ובכיתי בזמן הסט מרוב שהיה מרגש. לאחר ההופעה גם הצטלמתי עם ארמין.
http://www.geocities.com/s_uzi_s/armin.jpg
אוי... יש עוד הרבה זכרונות.... :) |
|
|
| DJentlman |
1. SALTWATER , אין כמו הקטע הזה.....
2.
סילבסטר 2002\2003 אני,אחי ועוד 49998 אנשים בכיפת הדום בלונדון (MINISTRY OF SOUND ארגנו את האירוע)
המקום היה כ"כ ענק שבתוך המתחם היה מיני לונה פארק וחמישה אזורים שונים של מוזיקה עצבנית (דיאבלו היה אחד מהמפורסמים שם וניגן ברחבה המרכזית , לא זוכר אחרים בדיוק...) מסיבה של שכרון חושים. פשוט BEST. |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by uzi
מאחר ויש לי הרבה זכרונות וחוויות אני אשלוף אחת שזכורה לי כי מאוד התרגשתי בה. ארמין ואן ביורן, פארק הירקון, יום עצמאות לפני שנתיים. היה כל כך טוב, יפה, גדול, רחב, מאורר, זיקוקים, סט עמוס מלודי-מרומם, סאונד נחמד, זה היה נראה כמו מיני "מיסטרי לאנד" ישראלי. |
בהחלט המסיבה הזאת היא הכי זכורה לי לטובה
אני זוכר שלפני המסיבה דפקתי 6 כוסות רד בול וודקא
באתי לשם וזה היה פשוט מדהים לראות כל כך הרבה אנשים , מוזיקה בת זונה
כולם רוקדים
השיא היה יחסית מוקדם , פעם ראשונה שהייתי כל כך מסטול ראיתי כפול,
כאשר ארמין עלה הוא שם את הרמיקס של
SULTAN ל ROADS
זה היה פשוט מטורף
אני לא מבין למה אף אחד לא מרים עוד פעם כזאת הפקה מטורפת
?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! |
|
|
| ibizaaddict |
...זכרונות טובים
: זה קל
16-23/8/2004 IBIZA בפעם הראשונה
7-14/8/2005 IBIZA בפעם השניה
: עוד 4 מסיבות שאני בחיים לא אשכח
1.טייסטו בחוות היען סט סולו 6 שעות 30/8/2002
2.ארמין בפארק
3.אפטר עצמאות באומן ת"א 2005 עם לאיו ובושוואקה
4.סט קלאסיקות סולו של סהר זנגילביץ הגדול,באומן ת"א זה היה נראה לי ב 4/11/2005
יש עוד המון,אבל אלה הנבחרים |
|
|
| YuVaL |
Johan Gielen ב TLV
ב2003 או 2002 לא זוכר מתי זה היה
פעם ראשונה שפגשתי את חברי הפורוםץ.. היה פשוט סט מטורףףףףף
לא זכור לי שנהנתי ככה במסיבה הרבה זמן.
ו
Tiesto @ גני התערוכה
גם היה סט פסיכי לגמרי.. רק שגעות.. זה היה בתקופה ש
As The Rush Comes
עוד היה טרי ולא היה ממוסחר מהתחת.. וכולם שרים.. איי היו זמנים. |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by cluBBer
בהחלט, המסיבה הזאת היא הכי זכורה לי לטובה...
השיא היה יחסית מוקדם... כאשר ארמין עלה הוא שם את הרמיקס של
SULTAN ל ROADS
זה היה פשוט מטורף!
אני לא מבין למה אף אחד לא מרים עוד פעם כזאת הפקה מטורפת |
טוב מאוד שהשיא בא מוקדם! זה ממש לא לעיניין להעלות את האומן של הערב בשלוש בבוקר. זה דופק לגמרי את היום שאחרי, אנשים לא באים כי הם יודעים שיחזרו הבייתה בשבע בבוקר! ממש מוגזם!!!
הרמיקס הזה מקסים! הגיטארה שם מהממת!
למה לא ירימו עוד מסיבה כזו? כי ככה זה במדינת זבת-חלב-ודבש שלנו, כל דבר טוב מתחרבן! לדחוף אלפי אנשים למועדון קטנטן ולמכור כרטיסים מעל ומעבר לקיבולת ולסכן את שלום הציבור זה בסדר. בא נקצר ונומר שהכל פונקציה של כסף... אולי הם לא הרוויחו מספיק, "מסכנים". ברוך השם על מה שיש וזה הכל. |
|
|
|
|