|
Wat was jouw eerste post op dit forum ?
|
View this Thread in Original format
| Smirnoff |
Voor zover ik het kan vinden is DIT mijn eerste post op het TA forum.
The good old days ! |
|
|
| magrec |
Mijn 1e reply op het nederlandse forum in hoe kan het ook anders een progressive topic :p in 2001 hoewel mijn post daar helemaal niet overgaat !:D
Hier dus |
|
|
| MennoB |
Mijn eerste post was de tracklist van Yoji Biomehanika's super set van Dance Valley 2001
Zie hier |
|
|
| Siesta |
| geen idee, hoe kun je dat opzoeken dan? |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Siesta
geen idee, hoe kun je dat opzoeken dan? |
Klik op de profile button onder een bericht van jezelf (niet die in de rechterbovenhoek van de pagina).
Op de pagina die verschijnt staat rechtsboven een link "Search all posts by this user". Ga dan naar het laatste bericht op de laatste pagina. |
|
|
| Siesta |
ew
| quote: | kijk naar mijn onderschrift, zijn platen die ik regelmatig op feestjes draai, die vallen dan ook in de smaak bij de bezoekers
|
in de thread Wat zijn de platen die we nu vaak draaien???
:haha:
edit--> deze thread dus: http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&postid=95650 |
|
|
| AirPole |
Ahhh, die van mij was in het unknown tracks forum, zie DIT
Wel grappig om te zien: in die tijd vond iedereen het nog nodig om elke post met een afscheidsgroet af te sluiten, zoals 'later!', of 'groeten' etc. etc. |
|
|
| Remy D |
Ik ben nieuw hier maar ik zal ook even vertellen waar ik was.
Bij mij in de buurt kwam Laidback Luke draaien. Zijn set duurde 3 uur en het was echt wel beter wat hij liet horen maar het had wel iets harder gemogen van mij...
Trouwens nog even over DD...wat een vet FEEST was dat op een supermooie locatie en zoals Bellie al zei was het geluid inderdaad fantastisch en de set van TIESTO was echt buitegewoon VET...
Maar ik moet zeggen dat ik Jean 3 maal kut vond draaien alleen ze laatste half uurtje vond ik wel ok.
Ik kan echt niet wachten tot de 29e voor qontact.
Mazzel
:o |
|
|
|
|