return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Wat was jouw eerste post op dit forum ?
View this Thread in Original format
Smirnoff
Voor zover ik het kan vinden is DIT mijn eerste post op het TA forum.

The good old days !
BaRTeZ
Volgens mij was mijn 1e post de tweede reactie in:
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=87975

Eerst alleen te vinden in de tracklist sectie, later ook komen buren in NLTA :p
magrec
Mijn 1e reply op het nederlandse forum in hoe kan het ook anders een progressive topic :p in 2001 hoewel mijn post daar helemaal niet overgaat !:D

Hier dus
MennoB
Mijn eerste post was de tracklist van Yoji Biomehanika's super set van Dance Valley 2001

Zie hier
eieregooie
Ik ook tracklist forum, liep gelijk de betweter uit te hangen, maar had ongelijk :toothless

http://www.tranceaddict.com/forums/...4316#post344316


En mijn eerste post in NLTA is niet meer, aangezien dit nu blijkbaar de 1e is (en de 17e in totaal)

http://www.tranceaddict.com/forums/...5443#post375443
M_Peror
Mijn eerste post: http://www.tranceaddict.com/forums/...8357#post148357
iets over winamp en een minidisc speler

Dag erna JayD blij gemaakt met een ID in het Unknown Tracks forum:
http://www.tranceaddict.com/forums/...8465#post148465

Jee, al weer bijna vijf jaar geleden.
Siesta
geen idee, hoe kun je dat opzoeken dan?
M_Peror
quote:
Originally posted by Siesta
geen idee, hoe kun je dat opzoeken dan?

Klik op de profile button onder een bericht van jezelf (niet die in de rechterbovenhoek van de pagina).
Op de pagina die verschijnt staat rechtsboven een link "Search all posts by this user". Ga dan naar het laatste bericht op de laatste pagina.
Siesta
ew

quote:
kijk naar mijn onderschrift, zijn platen die ik regelmatig op feestjes draai, die vallen dan ook in de smaak bij de bezoekers



in de thread Wat zijn de platen die we nu vaak draaien???



:haha:

edit--> deze thread dus: http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&postid=95650
AirPole
Ahhh, die van mij was in het unknown tracks forum, zie DIT

Wel grappig om te zien: in die tijd vond iedereen het nog nodig om elke post met een afscheidsgroet af te sluiten, zoals 'later!', of 'groeten' etc. etc.

drpeer_holland
Deze reactie in de tracklist sectie
Remy D
Ik ben nieuw hier maar ik zal ook even vertellen waar ik was.

Bij mij in de buurt kwam Laidback Luke draaien. Zijn set duurde 3 uur en het was echt wel beter wat hij liet horen maar het had wel iets harder gemogen van mij...

Trouwens nog even over DD...wat een vet FEEST was dat op een supermooie locatie en zoals Bellie al zei was het geluid inderdaad fantastisch en de set van TIESTO was echt buitegewoon VET...

Maar ik moet zeggen dat ik Jean 3 maal kut vond draaien alleen ze laatste half uurtje vond ik wel ok.

Ik kan echt niet wachten tot de 29e voor qontact.

Mazzel



:o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement