|
Livestream, eventuellt Sensation Party -=at home=- Vad tycks?
|
View this Thread in Original format
| Crillz0r |
Med tiden väldigt knapp, så fick jag en idé från en snubbe på MSN, som jag tyckte var helt perfa.
Nämligen att ha en Sensation fest, med live stream från sensation 2006 den som startar nu om 3 dagar. Det blir kanske ett mini party, lite polare o sånt, antagligen hemma. Eftersom själv har jag inga erfarenheter eller några kontakter för att hyra lokal o fixa ett riktigt partaj.
Från 22.00 till klockan 07 på morgonen. Dock är tiden lite knapp, bara 3, nästan 2 dagar kvar..
Vad tycks? ^^
Kolla ner ett par posts på denna link om ni vill veta mer om live stream för sensation white.
Clicky.
Här är själva live stream itself. Just nu bara en preview video.
Clicky |
|
|
| SWE_TRANCE |
Nice idé, mina grannar hade nog uppskattat en liknande fest fram till 07.00 :D ...eller inte..hehe
Men funkar det att betala streamen med SMS till utländska "betalnummer"?
Väljer man att betala online (VISA/MasterCard) så finns ju inte Sverige med i listan!? ...eller är jag blind? |
|
|
| Crillz0r |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Nice idé, mina grannar hade nog uppskattat en liknande fest fram till 07.00 :D ...eller inte..hehe
Men funkar det att betala streamen med SMS till utländska "betalnummer"?
Väljer man att betala online (VISA/MasterCard) så finns ju inte Sverige med i listan!? ...eller är jag blind? |
Åhh til slut nån som svarar ;D Haha jo grannarna kanske blir lite piss, men det får dem stå ut med!
Det är nog därför som min kompis i Belgium sa att det inte gick att betala om man bor i Sverige, och att det inte går att få en kod o så..
EDIT: dem verkar ha ändrat preview nu på sidan 0_o bara 18 sekunder eller nåt :o |
|
|
| SWE_TRANCE |
Antingen är jag dum i huvvet eller så är det rentav skandal att folk i Syrien kan betala å se skiten men inte vi i Sverige! :conf:
Holländare verkar ju ha något emot oss svenskar (ScuL undataget) :p
Var det inte ticketonline.nl eller nåt som ströp biljettförsäljningen till Sverige för något år sedan?
Fast i just det fallet kanske det var befogat eftersom det blev en massa beställningar som folk inte betalade..
yeye, skit samma..hade varit nice och streamt skiten iaf :) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Holländare verkar ju ha något emot oss svenskar (ScuL undataget) :p
|
det stämmer bra.... en av de grundar att jag inte riktigt känner mig Holländskt längre
de är för liberala här och vill helst ha och göra saker som är olagliga i andra länder därför anser de "rena" länder som Sverige för att vara moralriddare (som de brukar säga).... kass mentalitet
| quote: |
Var det inte ticketonline.nl eller nåt som ströp biljettförsäljningen till Sverige för något år sedan?
Fast i just det fallet kanske det var befogat eftersom det blev en massa beställningar som folk inte betalade.. |
Japp men det var hos ticketbox.nl (och Sverige är fortfarande blockerade där). |
|
|
| Crillz0r |
| Wow. Min kompis har inte gett mig koden än, som vanligt som är han säkert ute o partajjar heh. |
|
|
|
|