return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שירו איתי! :)
View this Thread in Original format
uzi
שירו איתי לפי המנגינה של "קרן פלס- איתי":

"איתי, השיר הזה פשוט נמעס יותר מדי,
היא מתבכיינת כמו תינוקת, בחיי
אחרי שהיא סוף-סוף גומרת כבר לשיר,
אני דופק ת'ראש חזק בתוך הקיר"
***
המילים המקוריות להזכירכם:
"איתי לא מתעסק ברגשות יותר מדי
לא משנה לו מה עובר לי בחיי
אחרי שהוא סוגר ת'דלת ונפרד
וזה החורף הראשון שלי
לבד."
Sm0keMachine
בהחלט שיר מזעזע שמותאם בול לטיפשים בגלגל"צ
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
בהחלט שיר מזעזע שמותאם בול לטיפשים בגלגל"צ






שיר כל כך מטומטם...
DvJ
מאוד מטומטם....
סמעקק חורשים עלזה בגלגלצ ואני שומעע אתזהה בעבודהה כל הזמן
לא יכול יותר ואם אני יעביר ל99
אז יהיה את שקירה עם השירר המאוסס הזה.....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement