|
hahahahahahha
|
View this Thread in Original format
| reveal |
kollade runt lite på (svenska) cdbutiker på nätet
jag brukar alltid tycka att det är synd att många av dom har uppdelningen där soul/dance innehåller i princip allt möjligt, men nu har jag hittat en bättre :p:p:p
på Bengans, www.bengans.se, så klassas DJ Tiesto - In My Memory som...
gissa ;)
ok, ni klarade inte det :) det rätta svaret är: "Avslappning/ Meditation" :stongue: |
|
|
| Gaby |
Artist: DJ TIESTO
Titel: MAGIK 6
Genre: Pop/ Disco/ Rock/ Soul
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Gaby
Artist: DJ TIESTO
Titel: MAGIK 6
Genre: Pop/ Disco/ Rock/ Soul
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
:toothless :toothless :toothless :toothless Dom är inte kloka....Det som är ett av dom bästa albumen.....:D :D :D :D |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by x-dream
:toothless :toothless :toothless :toothless Dom är inte kloka....Det som är ett av dom bästa albumen.....:D :D :D :D |
Den + Political of dancing(PvD): BÄSTA SOM FINNS! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Artist: DJ TIESTO
Titel: IN MY MEMORY
Genre: Avslappning/ Meditation
Ja men snälla. Klart man slappnar av kanske men inte fan ¨mediterar man :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| reveal |
gjutet!
cdon.com har lagt till kategorin "Techno/Trance" ;) |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by Gaby
Den + Political of dancing(PvD): BÄSTA SOM FINNS! |
Så sant. Precis vad jag tycker :) |
|
|
| reveal |
| jag tycker ju nog att M6 är bättre än PoD... inte "nog" förresten, jag tycker så ;) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
jag tycker ju nog att M6 är bättre än PoD... inte "nog" förresten, jag tycker så ;) |
Håller med dig där Reveal....M6 är många mil bättre än PoD.....Inget snack om saken.... |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by x-dream
Håller med dig där Reveal....M6 är många mil bättre än PoD.....Inget snack om saken.... |
nån som har dom på mp3? |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
nån som har dom på mp3? |
2 skivor man bör ha i skivsamlingen ;) |
|
|
| King of Clubs |
Politics of Dancing knäcker! grrr.......:p
Kan inte säga att Magik 6 är sämre. De är på samma nivå. Men sen är ju Magik 5 underbar också... |
|
|
|
|