return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
hahahahahahha
View this Thread in Original format
reveal
kollade runt lite på (svenska) cdbutiker på nätet
jag brukar alltid tycka att det är synd att många av dom har uppdelningen där soul/dance innehåller i princip allt möjligt, men nu har jag hittat en bättre :p:p:p

på Bengans, www.bengans.se, så klassas DJ Tiesto - In My Memory som...

gissa ;)



















ok, ni klarade inte det :) det rätta svaret är: "Avslappning/ Meditation" :stongue:
Gaby
Artist: DJ TIESTO
Titel: MAGIK 6
Genre: Pop/ Disco/ Rock/ Soul

:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
x-dream
quote:
Originally posted by Gaby
Artist: DJ TIESTO
Titel: MAGIK 6
Genre: Pop/ Disco/ Rock/ Soul

:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:


:toothless :toothless :toothless :toothless Dom är inte kloka....Det som är ett av dom bästa albumen.....:D :D :D :D
Gaby
quote:
Originally posted by x-dream


:toothless :toothless :toothless :toothless Dom är inte kloka....Det som är ett av dom bästa albumen.....:D :D :D :D


Den + Political of dancing(PvD): BÄSTA SOM FINNS!
SteveTranz4ever
Artist: DJ TIESTO
Titel: IN MY MEMORY
Genre: Avslappning/ Meditation


Ja men snälla. Klart man slappnar av kanske men inte fan ¨mediterar man :stongue: :stongue: :stongue:
reveal
gjutet!

cdon.com har lagt till kategorin "Techno/Trance" ;)
King of Clubs
quote:
Originally posted by Gaby


Den + Political of dancing(PvD): BÄSTA SOM FINNS!


Så sant. Precis vad jag tycker :)
reveal
jag tycker ju nog att M6 är bättre än PoD... inte "nog" förresten, jag tycker så ;)
x-dream
quote:
Originally posted by reveal
jag tycker ju nog att M6 är bättre än PoD... inte "nog" förresten, jag tycker så ;)


Håller med dig där Reveal....M6 är många mil bättre än PoD.....Inget snack om saken....
Ravesquad
quote:
Originally posted by x-dream


Håller med dig där Reveal....M6 är många mil bättre än PoD.....Inget snack om saken....


nån som har dom på mp3?

Gaby
quote:
Originally posted by Ravesquad


nån som har dom på mp3?


2 skivor man bör ha i skivsamlingen ;)
King of Clubs
Politics of Dancing knäcker! grrr.......:p

Kan inte säga att Magik 6 är sämre. De är på samma nivå. Men sen är ju Magik 5 underbar också...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement