return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
ILTA NIGHT @ FashionBar Tel-Aviv (05.07.2006)
View this Thread in Original format
THE_BLUE_DRAGON


ILTA Agency presents:

Wednesday 05.07.2006
ILTA-NIGHT @ FashionBar Tel-Aviv

מאחר ובימי רביעי ממש משעמם החלטנו
ILTA
!!!...לעשות את רביעי בערב קצת הרבה יותר שמח
אז ביום רביעי הקרוב
05.07.2006
החל משעה
22:00,
!נתארח כערב של הסוכנות במועדון הפאשן-בר בתל-אביב במתחם הדולפינריום

:יתנו בראש

BLACK DRAGON


ROI TOCHNER


EROSIVE






!הכניסה היא ברשימות בלבד במחיר של 20ש"ח + משקה ראשון חינם
!וכניסה חינם לחוגגי ימי-הולדת
גילאי +20


גיל - 0526403054
אלי - 0547521061





:crazy: :crazy: :crazy:
cluBBer
משהו טוב
יש מצב שאני אגיע עם חברה

תעשו יחצנות
markfeldman
אילן, יש מצב אנחנו הולכים ?
m0sh
איזה פוזאסיטים אתם תהיו לי בריאים...:p

יש לי מבחן למחרת אז אני אוותר
בהצלחה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
אילן, יש מצב אנחנו הולכים ?


למה לא אח שלו בכיף... אני מתחיל לעבוד ב-10 יום אחרי אז אם אתה בא זה יהיה לי סידור טוב
markfeldman
אופס,

שכחתי שאני עושה מפקד תורן...
Black Dragon
מארק אתה מזכיר לי את סאבי...
תתחיל להתייצב באירועים יא חצילון

האירוע הזה הוא אחד מכמה העתידיים לבוא עלינו לטובה :)
וכן האירוע הזה הוא למוזמנים בלבד מה שכן יגיע קהל שבאמת מגיע בשביל המוזיקה ולא סתם בשביל הפוזה.

יהיה שמח ואתם בתור חברי
TA
מוזמנים כמובן להגיע.

הכניסה מ22:00
מאחר ורביעי זה ערב קצר...

שבוע טוב!
markfeldman
quote:
Originally posted by Black Dragon
מארק אתה מזכיר לי את סאבי...
תתחיל להתייצב באירועים יא חצילון


לצערי אני נאלץ להתחצל בשנה האחרונה...

אני מאמין שנתראה בארמין/יוהן גילן...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
לצערי אני נאלץ להתחצל בשנה האחרונה...

אני מאמין שנתראה בארמין/יוהן גילן...


מה זה אני מאמין?

חסר לך שלא!!!
markfeldman
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מה זה אני מאמין?

חסר לך שלא!!!


מה קורה עם כרטיסים לגילן ?

יש מכירה מוקדמת ?

THE_BLUE_DRAGON

!מי שעדיין לא נרשם ומתכנן להגיע מוזמן לעשות זאת

,ולכל חובבי המונדיאל שמזילים ריר על חצי הגמר היום בערב
אז יש מסך גדול שהמשחק ישודר בו
!ככה שאל דאגה אתם לא תפספסו את המהלכים






!ד"א גם בחופים יש מסכי ענק ככה שאתם יכולים לקפוץ ישר מהחוף
yonih
לא רשמת איזה סוג מוסיקה יהיה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement