|
אני נוסע לבלאטה
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
הכח מתחלף בפנים ועכשיו זה עובר לפיקודנו
!!!!! ייפיי אני נוסע לבלאטה |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Ariels
הכח מתחלף בפנים ועכשיו זה עובר לפיקודנו
!!!!! ייפיי אני נוסע לבלאטה |
בהצלחה אחי
תזהר שם |
|
|
| DjChook |
אחי, שמור על עצמך
תהרוג ערבים |
|
|
| Hell_Copter |
תשמור על עצמך אריאל
ואל תשתה שאתה שומר שם!! |
|
|
| Scorchio |
| חטיבת שומרון אימפריה!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
תשמור על עצמך אריאל
ואל תשתה שאתה שומר שם!! |
|
|
| Flotser |
בואנה איזה גבר!
הלוואי הייתי יכול ללחוץ לך את היד עכשיו!
כנס בהם חזק והעיקר תזהר |
|
|
| yahel222 |
ואלה אחיי תיזהר שם !!!!!
ותעשה טובה לכל הפורום ולכל עם ישראל בעקבות האירועים בימים האחרונים
אתה רואה ערבי תירה בו באמ אמא שלו !!! |
|
|
| eXeTik |
 |
|
|
| MoSH_MaN |
אוף!
בוא נתחלף אתה תלמד אני ילך לצבא!;)
מזל"ט |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by eXeTik
|
LOL |
|
|
|
|