|
åhh fan v a full...
|
View this Thread in Original format
| fruktsoppa |
nu e jag fuillll.....
det ha rvart en massa brudar ikväll aslltså.--. til om från norrland.. as snyg...
vad händish annasrs då??? |
|
|
| Vizay |
vauru vetklugren serioös dåd ui sskrwe dedöära=
:toothless :clown: |
|
|
| fruktsoppa |
| för att vara ärlig kommer jag inte alls ihåg att jag skrev det där.. |
|
|
|
|