return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
July promo mix :)
View this Thread in Original format
Laszlo
I och med att jag har sovmorgon imorgon och p� grund av att det inte fanns någon fotboll att glo på idag tog jag mig friheten att spela in ett nytt litet set med lite gott och blandat...

Ris, ros? :)

Ladda här

eller här

host: 194.47.107.149
port: 10201
login: july2006
pass: julypromo

Träkklist:

01. Starecase - Vapour Trails (Matt Rowan and Jaytech Mix)
02. Bodyrox - Yeah Yeah (Pearn and Bridges Dub)
03. Luke Dzierzek and Nick Liousia - Randoms
04. Eric Morin and Dual feat. Telex - Sad Song (Electro Dub)
05. Headman - Moisture Headman
06. Commander Yablo - Wakeup call
07. Paul Woolford pres. Bobby Peru - Electric Discourse
08. Rocco Mundo and Onno - Sacrifice (Fuera de la Hoya Mix)
09. J-Reverse vs. Black Legend - You see the trouble with me
10. Seyton and Dumb Dan - Buck Futter (Cryo Remix)
11. Angel Alanis and Jon Pegnato feat. Mia Victoria - Digital Prodigy (A-Square Tech house Rework)
12. Tomic - Inside the flow
13. Funk Harmony Park - The Winner (Martin H Sumplus Remix)
jofawe
nice!
har jag något att lyssna på idag när jag är hemma å sjuk :|
Laszlo
Jofawe, Jeremy...vad tyckte ni?
jofawe
helt okej set.. passar nu när solen steker på
fe_maLe
håller på o lyssnar nu, bara 35min in i setet än sålänge men me likes (: låter stundtals som ett set av mr. zabiela :clown:
Laszlo
quote:
Originally posted by fe_maLe
låter stundtals som ett set av mr. zabiela :clown:


Oj, tackar :)
anuga
Glömde bort att jag laddat ner den :nervous:
Ska ta och lyssna på det nu, ligger ju bara och såsar så varför inte lyssna på något nice? ;)
anuga
http://music.anuga.se/v2/news/230/
http://music.anuga.se/v2/tracklists/378/
Laszlo
Sweet :) Vad tyckte du då? :)
anuga
Jag hade definitivt varit en i publiken om det hade spelats live :)

Jeremy H
quote:
Originally posted by Laszlo
Jofawe, Jeremy...vad tyckte ni?

Woops, hade glömt att ge feedback ja!

Tycker mixen var helskön överlag! :clown:
Om man ska försöka göra nån "nytta" och ge lite kritik så tycker jag att du tappade massor av energi i slutet på 'Erotic Discourse'..det kunde man löst annorlunda kanske! Och sen är det kul att du leker med EFX-500an, men ibland blir det lite väl mycket av det goda för min smak :)

Men som sagt, grymt skön mix annars av hög kvalité! :)


EDIT: du har så rätt braxen :) Gick blint efter tracklist
Braxen
Nice stuff, dock lite föör proggigt för mig överlag ;)

ps. heter den inte 'erotic discourse' ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement