|
שמועה לגבי אלכס מורף
|
View this Thread in Original format
| uzi |
| יותר ויותר אנשים, באינטרנט וחברים, אומרים שאלכס מורף (התקליטן והמפיק) לא עושה בכלל את הטראקים שהשם שלו מופיע עליהם. האם זה נכון? אומרים שתמיד היו אילו "סטונפייס אנד טרמינל" או "וודי ואן איידן" שעשו את הטראקים. אני יודע שהתופעה הזו קיימת אצל כל מני אומנים אבל אלכס מורף? זה שמשחרר כל שלוש שבועות רמיקס? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| סתם קנאים.. |
|
|
| KrazyDJs |
אמרו את על על טייסטו, על סאשה (התקליטן, לא קבוצת המפיקים..שכן בעצם זה אותו אחד אבל...לא משנה) וכו'...
יש מצב שזה נכון, יש מצב שלא..
פשוט תהנה מהמוזיקה ואל תתחיל לחפש מי הוסיף את השכבה הזאת ומי הקליט את הווקאל הזה.. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אמרו את על על טייסטו, על סאשה (התקליטן, לא קבוצת המפיקים..שכן בעצם זה אותו אחד אבל...לא משנה) וכו'...
יש מצב שזה נכון, יש מצב שלא..
פשוט תהנה מהמוזיקה ואל תתחיל לחפש מי הוסיף את השכבה הזאת ומי הקליט את הווקאל הזה.. |
לגבי טיאסטו זה נכון..
ADAGIO FOR STRINGS ממש אבל ממש לא יצירה שלו
כנל לגבל פירטים.. אני לא רואה שרשום זימס בשם היוצר..
Tiesto_-_Hes_A_Pirate
ככה זה נקרא.. ואני בטוח שיש לא מעט מפגרים בעולם שיחשבו שזה יצירה אך ורק שלו. וימותו הקנאים. טיאסטו שולט. |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
לגבי טיאסטו זה נכון..
ADAGIO FOR STRINGS ממש אבל ממש לא יצירה שלו
כנל לגבל פירטים.. אני לא רואה שרשום זימס בשם היוצר..
Tiesto_-_Hes_A_Pirate
ככה זה נקרא.. ואני בטוח שיש לא מעט מפגרים בעולם שיחשבו שזה יצירה אך ורק שלו. וימותו הקנאים. טיאסטו שולט. |
הכוונה לקטעים עצמם..
זה שהוא חידש את אדאיגו זה משהו אחר...
אומרים שקור פינג'מן היה עושה לו את הטראקים עם אני זוכר נכון, חלק מהם לפחות.. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
הכוונה לקטעים עצמם..
זה שהוא חידש את אדאיגו זה משהו אחר...
אומרים שקור פינג'מן היה עושה לו את הטראקים עם אני זוכר נכון, חלק מהם לפחות.. |
רגע,
אם הוא רושם תשם שלו על יצירה שהוא בכלל לא הכין במקור ובמקום לקרוא לזה רמיקס הוא לוקח את מלוא הקרדיט לעצמו.. זה לא נקרא גניבה? או שמישו אחר יצר בשבילו?
בעקיפין זה כן. |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
רגע,
אם הוא רושם תשם שלו על יצירה שהוא בכלל לא הכין במקור ובמקום לקרוא לזה רמיקס הוא לוקח את מלוא הקרדיט לעצמו.. זה לא נקרא גניבה? או שמישו אחר יצר בשבילו?
בעקיפין זה כן. |
כן רק שהיו על זה עשרות ת'רדים ב MD
ואם אני זוכר נכון הוא נתן קרדיט ליוצר המקורי..
ושוב, אני לא אחראי...אם הוא (יותר נכון הלייבל שלו, אנשי השיווק וכו') מצאו לנכון לעשות את זה, שיבושם להם..
אנשים עדיין שומעים, מורידים וחלק קונים את הסינגל, או אלבום או מה לא...אז לבריאות, נהנים מזה... |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
רגע,
אם הוא רושם תשם שלו על יצירה שהוא בכלל לא הכין במקור ובמקום לקרוא לזה רמיקס הוא לוקח את מלוא הקרדיט לעצמו.. זה לא נקרא גניבה? או שמישו אחר יצר בשבילו?
בעקיפין זה כן. |
אני מניח שהוא מקבל אישור מהיוצרין עצמם..ובעצם כאשר הוא משנה אפילו משהו קטן בקטע אז זה כבר בעצם קטע אחר...
אבל את מיזה מעניין, אם אתה אוהב את הקטע מה זה משנה מי עשה אותו, פשוט תהנה וזהו!!!. |
|
|
| ozone |
| פיג'נמן באמת היה עושה לו חלק גדול מהקטעים לפי מה שידוע לי...לגבי אדג'יו זה כבר עיניין אחר מאחר וגם פרי עשה גירסה לזה ואם אני לא טועה זה תחת השם פרי קורסטן ולא ויליאם אורביט או מה שזה לא יהיה...כניראה שהם קיבלו רשות לזה...בכל מיקרה גם עכשיו אני חושב עוזרים לו כל הילדי כאפות שלו סטייל דיג'יי מונטנה וכ'ו... |
|
|
| Koby |
לא יודע אם זה נכון..קצת מוזר שהוא שיחרר כל כך הרבה קטעים ורמיקס בזמן קצר מאוד..אבל אי אפשר לדעת..אולי הוא וורקוהוליק..
אני מכיר רק יוצר אחד שלא עושה את המוסיקה שלו לבד..ניקלס הארדינג יוצר עם שותף שאחראי לא פחות ממנו על היצירה..ולא אחראי רק על הנגינה והתווים כמו שהרבה טוענים..הסיפור אצלם.. שמקובל על שניהם ששמו של ניקלס יופיע לבד בגלל שהוא די ג'יי מפורסם ויכול למכור יותר מיוצר אנונימי.. |
|
|
| uzi |
השמועה הזו לא משנה לי כלום אבל פשוט אני שומע אותה יותר מדי.
לגבי הרמיקס של פרי קורסטן ל"אדאג'ו פור סטרינגס" זה כמובן יצירה ישנה קלאסית שחודשה ע"י וויליאם אורביט ועברה רמיקס אמיתי מפרי. הכי מדהים זה שבבתי ספר למוזיקה אלאקטרונית בכל העולם מלמדים איך פרי עשה את הרמיקס.... וכשמגיעים לרמה כזו שאנשים לומדים ממך, אין יותר כשרון ומקצוענות מזה! דרך אגב, הוא מודע לזה. :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
אם כבר הוזכרו שתי הגרסאות הנ"ל ראוי לציין שהגרסה של טיאסטו לא מתקרבת לדעתי ליופי שדל הגרסה של פרי
אני לא חושב שרבים יתווכחו על זה
לגבי אלקס מורף לא ידוע לי משהו כזה
אפילו שמועות לא שמעתי
לגבי סאשה שמעתי שמועות אבל בגדול כנסו לאתרים של היוצרים ותראו באותיות הקטנות בדיסקוגרפי קרדיטים ליוצרים שהיו שותפים |
|
|
|
|