|
וידאו מדהים! אבלטון לייב בשיא עוצמתה!
|
View this Thread in Original format
| uzi |
check out what this guy does with ableton live.
not only armin can do cool stuff with it. :)
now that is sooo cool:
[[ LINK REMOVED ]]
enjoy,
uzi |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by uzi
check out what this guy does with ableton live.
not only armin can do cool stuff with it. :)
now that is sooo cool:
[[ LINK REMOVED ]]
enjoy,
uzi |
שיט...לא זמין כרגע, תנסו מאוחר יותר. |
|
|
| Glenn-Holmes |
אם תראה מה זאביילה עושה עם מיקסר של פיוניר ומכשיר אפקטים שלהם אתה בכלל משתין במכנסיים הבן אדם פשוט כשרוני ברמות
די גיי שאני מת לראות בארץ |
|
|
| uzi |
| אני לא מכיר את מי שכתבת. נכון וידאו יפה? מדליק לא? |
|
|
| Shahar |
| זה ידוע שאבלטון תוכנה מצויינת.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by uzi
אני לא מכיר את מי שכתבת. נכון וידאו יפה? מדליק לא? |
James Zabiela
די גיי בריטי שנחשב לדעת רבים לדי גיי הטוב בעולם בכל הנוגע לעבודה טכנית כדי גיי
מדורג 15 בדי גיי מאג אם אני לא טועה |
|
|
| Koby |
עוזי אני מציע לך לנסות להפתח לעוד סגנונות וראות גם יוצרים אחרים מאלה שאתה רגיל..תנסה לא תפסיד...
זה מזכיר את אלכס שמכיר רק את שחקני ברסה בכדורגל:D |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
James Zabiela
די גיי בריטי שנחשב לדעת רבים לדי גיי הטוב בעולם בכל הנוגע לעבודה טכנית כדי גיי
מדורג 15 בדי גיי מאג אם אני לא טועה |
ראיתי תקליפ הזה אחד הנדירים אני ינסה לחפש תלינק....
בןאדםם תותחחח אבלל שמעתי גם סט שלו לאחרונהה וממש התחברתי לסגנון הזה
ומיקסוס ברמה גבוהה מאד.... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DvJ
ראיתי תקליפ הזה אחד הנדירים אני ינסה לחפש תלינק....
בןאדםם תותחחח אבלל שמעתי גם סט שלו לאחרונהה וממש התחברתי לסגנון הזה
ומיקסוס ברמה גבוהה מאד.... |
הוא די גיי מצויין ומאוד מוערך
לפי כמויות ההערכה שהוא זוכה להן בקרב חובבי זאנרים רבים מאוד בקשת הזאנרים של המוזיקה האלקטרונית אפשר לתמוה איך מצעד הפופולריות של די גיי מאג עדיין לא דירג אותו בעשיריה אם לא החמישיה הראשונה |
|
|
| YoraY |
| אני לא מבין כאילו איך הוא מוציא מהפה צלילים כאלה נקיים.... |
|
|
|
|