|
Vilka är kvar?
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Halloj där!
Det var ett tag sen jag var här (och även länge sen jag var ute o parta) Ser att några gamla rävar hänger kvar på TA.
Vilka fler från gamla gänget går in här ibland? Och viktigast av allt, vilka är ute och studsar?
Kram på er!!
Se på F12 imorrn och på MB på måndag ;) |
|
|
| montana |
| f12 kommer jag nästan aldrig in på, jevla 23års gräns |
|
|
| Aendy |
| Jag är kvar här och är dessutom ute och studsar med jämna mellanrum :) |
|
|
| Dj_Irish |
Jag är också kvar här även om jag egentligen mest håller mig i bakgrunden.
Är utomlands några månader så jag hoppas mest omkring här borta (annars hade jag hoppat omkring i malmö) |
|
|
| ScuL |
jag kommer ihåg dig men vet inte om du kommer ihåg mig... :P
då du var på TA så kunde jag knappast tala Svenska :D |
|
|
| Vizay |
jag får väl klassa mig till en av de äldre medlemmarna här på forumet nu för tin å jag e kvar å spammar ;)
Petar la till dig på MB å hälsar, va ett bra tag sen man såg röken av dig :) |
|
|
| anuga |
Always here ;)
Ska tilläggas att detta är mitt tredje konto ;)
Första Gången "Nightmare" 2000-2001
Andra Gången "Phreaky" 2001-2004
2004 - Anuga -> Beyond
:) |
|
|
| keddo |
| kikar in då & då, för slö för att skriva något för de mesta dock :) |
|
|
| EsseT |
| Jag är kvar med :D men jag har inte internet hemma just nu eftersom de river om i lägenheten o jag väntar på mitt nya bredband 100 megbit :D när jag får det så ska jag bo på nåtet i höst för att hinna med allt igen :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
| Visst är man kvar, men gör inte så mkt väsen av mig :) |
|
|
| jofawe |
| jag är också kvar ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jag är kvar här och är dessutom ute och studsar med jämna mellanrum :) |
Samma här, fast studsandet sker med lite mer ojämna mellanrum :) |
|
|
|
|