return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Vilka är kvar?
View this Thread in Original format
Gaby
Halloj där!

Det var ett tag sen jag var här (och även länge sen jag var ute o parta) Ser att några gamla rävar hänger kvar på TA.

Vilka fler från gamla gänget går in här ibland? Och viktigast av allt, vilka är ute och studsar?

Kram på er!!

Se på F12 imorrn och på MB på måndag ;)
montana
f12 kommer jag nästan aldrig in på, jevla 23års gräns
Aendy
Jag är kvar här och är dessutom ute och studsar med jämna mellanrum :)
Dj_Irish
Jag är också kvar här även om jag egentligen mest håller mig i bakgrunden.

Är utomlands några månader så jag hoppas mest omkring här borta (annars hade jag hoppat omkring i malmö)
ScuL
jag kommer ihåg dig men vet inte om du kommer ihåg mig... :P
då du var på TA så kunde jag knappast tala Svenska :D
Vizay
jag får väl klassa mig till en av de äldre medlemmarna här på forumet nu för tin å jag e kvar å spammar ;)

Petar la till dig på MB å hälsar, va ett bra tag sen man såg röken av dig :)
anuga
Always here ;)

Ska tilläggas att detta är mitt tredje konto ;)

Första Gången "Nightmare" 2000-2001
Andra Gången "Phreaky" 2001-2004

2004 - Anuga -> Beyond

:)
keddo
kikar in då & då, för slö för att skriva något för de mesta dock :)
EsseT
Jag är kvar med :D men jag har inte internet hemma just nu eftersom de river om i lägenheten o jag väntar på mitt nya bredband 100 megbit :D när jag får det så ska jag bo på nåtet i höst för att hinna med allt igen :D
SWE_TRANCE
Visst är man kvar, men gör inte så mkt väsen av mig :)

jofawe
jag är också kvar ;)
reveal
quote:
Originally posted by Aendy
Jag är kvar här och är dessutom ute och studsar med jämna mellanrum :)


Samma här, fast studsandet sker med lite mer ojämna mellanrum :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement