|
Club Exclusive 22/03/2002
|
View this Thread in Original format
| _mannen_ |
Ok förra inlägget försvann pga hårddisk-kraschen så jag lägger upp det igen :)
CLUB EXCLUSIVE 22/03/2002
Flyer:
http://www.vilogubbarna.com/flyer.JPG
Info:
http://www.vilogubbarna.com/vilofest.htm
CLUB EXCLUSIVE - Vilogubbarna och Recyclecrew har gått ihop och har startat upp Club Exclusive, Detta är vårat försök att få till en club utöver det vanliga. Hur ofta och hur länge vi kommer att köra Club Exclusive beror helt på er. Nämnas kan att vi kommer ha eldsprutare och folk som kör eld-poj över dansgolvet t ex. Första kvällen nu så kommer musiken att variera från lite softare melodic & progressive trance men kommer bli hårdare och hårdare under kvällen..
När:
Fredagen den 22:a mars
Klockan 22-03
DJ:s
DJ Curies
The Mole
MissDilemma
Plats:
Muhren festvåning
S:t Eriksgatan 119
Övrigt:
18 års åldergräns och 80kr i inträde
Medlemsansökan kommer finnas på plats.
Som medlem kommer du att få rabatt på tillställningar arrangerade av Recyclecrew & Vilogubbarna samt få fortlöpande information.
Fullständiga alkohol-rättigheter |
|
|
| Gaby |
| Helgen innan löning??? :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Dj_ExOn |
| quote: | Originally posted by Gaby
Helgen innan löning??? :whip: :whip: :whip: |
Haha! Det känns lite skummt? |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
Haha! Det känns lite skummt? |
Jag är PANK!!! SUPERPANK!!! |
|
|
| Dj_ExOn |
Lol! Jag vet hur det känns... jag har dock 2 lakan på kontot så jag är lugn som en filbunke:D
Varför är du superpank? |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
Lol! Jag vet hur det känns... jag har dock 2 lakan på kontot så jag är lugn som en filbunke:D
Varför är du superpank? |
Krediträkningen från mina bravader i London och Amsterdam betalades i slutet av månaden...jag har vart pank sen dess...:( |
|
|
| doter |
| quote: | Originally posted by Gaby
Krediträkningen från mina bravader i London och Amsterdam betalades i slutet av månaden...jag har vart pank sen dess...:( |
Men d måste d ju ha varit värt iaf =) |
|
|
| Dj_ExOn |
| Aaaa det är därför...ja men det var ju kul eller? |
|
|
| Gaby |
| VÄLDIGT KUL!!! men nu är jag VÄLDIGT pank!!! |
|
|
| _mannen_ |
| 4 dar kvar nu..... :) |
|
|
| Vitryss |
Nån som ska dit?
Jag tänkte ta mig dit... |
|
|
| Vitryss |
Fyfan vad kul jag hade!!!!!!
Extremt lyckat var det!!
Roligare än München alla gånger!!!
Trance.....ingen jävla house och ingen äcklig techno.
Trodde inte man kunde ha så här kul utan E, men det kan man juh för fan, :p |
|
|
|
|