return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Club Exclusive 22/03/2002
View this Thread in Original format
_mannen_
Ok förra inlägget försvann pga hårddisk-kraschen så jag lägger upp det igen :)


CLUB EXCLUSIVE 22/03/2002

Flyer:
http://www.vilogubbarna.com/flyer.JPG
Info:
http://www.vilogubbarna.com/vilofest.htm

CLUB EXCLUSIVE - Vilogubbarna och Recyclecrew har gått ihop och har startat upp Club Exclusive, Detta är vårat försök att få till en club utöver det vanliga. Hur ofta och hur länge vi kommer att köra Club Exclusive beror helt på er. Nämnas kan att vi kommer ha eldsprutare och folk som kör eld-poj över dansgolvet t ex. Första kvällen nu så kommer musiken att variera från lite softare melodic & progressive trance men kommer bli hårdare och hårdare under kvällen..


När:
Fredagen den 22:a mars
Klockan 22-03

DJ:s
DJ Curies
The Mole
MissDilemma

Plats:
Muhren festvåning
S:t Eriksgatan 119

Övrigt:
18 års åldergräns och 80kr i inträde

Medlemsansökan kommer finnas på plats.
Som medlem kommer du att få rabatt på tillställningar arrangerade av Recyclecrew & Vilogubbarna samt få fortlöpande information.

Fullständiga alkohol-rättigheter
Gaby
Helgen innan löning??? :whip: :whip: :whip:
Dj_ExOn
quote:
Originally posted by Gaby
Helgen innan löning??? :whip: :whip: :whip:


Haha! Det känns lite skummt?
Gaby
quote:
Originally posted by Dj_ExOn


Haha! Det känns lite skummt?


Jag är PANK!!! SUPERPANK!!!
Dj_ExOn
Lol! Jag vet hur det känns... jag har dock 2 lakan på kontot så jag är lugn som en filbunke:D
Varför är du superpank?
Gaby
quote:
Originally posted by Dj_ExOn
Lol! Jag vet hur det känns... jag har dock 2 lakan på kontot så jag är lugn som en filbunke:D
Varför är du superpank?


Krediträkningen från mina bravader i London och Amsterdam betalades i slutet av månaden...jag har vart pank sen dess...:(
doter
quote:
Originally posted by Gaby


Krediträkningen från mina bravader i London och Amsterdam betalades i slutet av månaden...jag har vart pank sen dess...:(


Men d måste d ju ha varit värt iaf =)
Dj_ExOn
Aaaa det är därför...ja men det var ju kul eller?
Gaby
VÄLDIGT KUL!!! men nu är jag VÄLDIGT pank!!!
_mannen_
4 dar kvar nu..... :)

Vitryss
Nån som ska dit?
Jag tänkte ta mig dit...
Vitryss
Fyfan vad kul jag hade!!!!!!
Extremt lyckat var det!!
Roligare än München alla gånger!!!

Trance.....ingen jävla house och ingen äcklig techno.
Trodde inte man kunde ha så här kul utan E, men det kan man juh för fan, :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement