|
Beta ID Contest 20 - Deadline 31/07 22u (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Vishnu |
Met vandaag bij nog 3 dagen te gaan!
Degenen die in gang zouden schieten kunnen dat beter stilletjesaan gaan doen willen ze nog een kans maken op winst of een ereplaats :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Ik denk eerder dat het is omdat het vakantie is. Mensen zijn op reis, doen vakantiejob, gaan weg enzo. |
En hebben een paper voor 2de zit met een onmogelijk vroege deadline :whip: |
|
|
| Vishnu |
We hebben een nieuwe leider!
1. Shadowkid
2. domineesje
3. Bertn
3. TOR
5. Tomorrow Traxx 21
6. DJ Zetski 16,5 |
|
|
| Push2005 |
Ik heb niet ingezonden, khad eerlijk gezegd enorm weinig goesting :/
Tligt zeker niet aan de contest, want er zitten heel mooie platen tussen ;) |
|
|
| Vishnu |
Shadowkid ziet de klok wegtikken en doet nog een update!
1. Shadowkid
2. domineesje
3. Bertn
3. TOR
5. Tomorrow Traxx 21
6. DJ Zetski 16,5
@ Luc: ge hebt nog een paar uur! |
|
|
| Vishnu |
Domi houdt de spanning erin en Luc denkt nog even aan het klassement waarin hij niet te ver wil wegzakken!
1. Shadowkid
2. domineesje
3. Bertn
3. TOR
5. Tomorrow Traxx 21
6. Push2005 19
7. DJ Zetski 16,5 |
|
|
| Vishnu |
Miljaar, nu wordt het toch wel zeer spannend :p
1. Shadowkid
2. domineesje
3. Bertn
3. TOR
5. Tomorrow Traxx 21
6. Push2005 19
7. DJ Zetski 16,5 |
|
|
| Vishnu |
2u30 te gaan en we hebben zowaar twee leiders. Domineesje blijft zoeken tot ze erbij neer valt. Heeft Shadowkid nog een slotoffensief? :)
1. Shadowkid & domineesje
3. Bertn & TOR
5. Tomorrow Traxx 21
6. Push2005 19
7. DJ Zetski 16,5 |
|
|
| Shadowkid |
| Neen, ben al een paar dagen gestopt met echt te zoeken. |
|
|
| TOR |
| Nieuwe BeTA-koppelkes :nervous: :o |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by TOR
Nieuwe BeTA-koppelkes :nervous: :o |
:D
Eéntje is toch al ontbonden:
1. domineesje
2. Shadowkid
3. Bertn & TOR
5. Tomorrow Traxx 21
6. Push2005 19
7. DJ Zetski 16,5 |
|
|
|
|