return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
[22-07-2006] Ferry Corsten @ The Park, Rotterdam (pg. 2)
View this Thread in Original format
magrec
Niks mis met oudere mensen op feesten maar op een 1 of andere manier zijn dat vaak de mensen die zich het meest "misdragen". Hebben vaak wat minder last van schaamte en gaan dan soms iets te "los" geeft ook wel weer hilarische momenten.
Gonzo
Zo erg als bij Pleisjuur Ailent kan het toch niet geweest zijn of wel?

http://partyflock.nl/album/party/51507.html

:toothless
Siesta
achja je bent oud en je wilt wat hé :cool:
magrec
achja het is maar goed dat er zulke festivals zijn :p hoewel ik wel benieuwd ben wat voor volk er rondloopt rondom de dejavu tent op rockit.
Loraine
Aight... wat kiekjes en videootjes:

Slijtsjoowtje [[ LINK REMOVED ]]
[[ LINK REMOVED ]]
[[ LINK REMOVED ]]
[[ LINK REMOVED ]]
(Dus Ei, let op je woorden als je me nog eens OUWE durft te noemen :whip: :whip: )

Waren redelijk vroeg op het terrein (15:45). Geen wolkje aan de lucht, behoorlijk warm en weinig plekken waar schaduw was, dus wat mij betreft had het best IN het park gemogen :o
Door slaaptekort (3 uur op 48u totaal) en hitte niet bijster actief geweest; wel geweldig genoten van Ferry's set!!!
Het feestje mocht dan wel gratis qua entree zijn: eten, drinken en gebruik van de plees was daarentegen behoorlijk prijzig (maar dat was te verwachten dus...) Een Rooie Stier kostte maar liefst 3,50 en bezoekje plee 0,50 :eek:
Maar goed; kheb genoten en tussendoor nog ff IN het park lekker dutje gedaan in de schaduw :toothless

[[ LINK REMOVED ]]
:clown:

quote:
Originally posted by Gonzo
Zo erg als bij Pleisjuur Ailent kan het toch niet geweest zijn of wel?

http://partyflock.nl/album/party/51507.html

:toothless


WEL DUS ! :eek: :eek:


En DAT noem ik nou OVERDATUM :haha: :haha: :haha:
magrec
waarom niet die filmpjes op youtube zetten ofzo. nu kun je om het uur een filmpje downloaden.
Siesta
of www.uploaded.to ook een goede site
Donna
Nouwwww die mevrouw ziet er at least nog aardig net gekleed uit,de echte no go's vind ik de ECHTE anita's in die foute pakjes,das gewoon echt groce.
Leeftijd vind ik dan ook niet echt storend maar wel de wijze waarop ze zich showen.
Margaux
Kvond het echt een heel geslaagd feestje. Hopelijk staan die foto's snel online.
De drank was inderdaad nogal prijzig ja en normaal zouden ze met zo warm weer toch water moeten uitdelen!!
Donna
Zaken zijn zaken jongen!

Had in oorlogstijd wel anders geweest!

Loraine
quote:
Originally posted by magrec
waarom niet die filmpjes op youtube zetten ofzo. nu kun je om het uur een filmpje downloaden.


Heb gister een paar filmpjes op You Tube geknald, maar dat komt de kwaliteit niet ten goede imo :(

Met nieuwe geheugenkaart kan ik tenminste in de toekomst wel langere vids opnemen
Smirnoff
quote:
Originally posted by Margaux
Kvond het echt een heel geslaagd feestje. Hopelijk staan die foto's snel online.
De drank was inderdaad nogal prijzig ja en normaal zouden ze met zo warm weer toch water moeten uitdelen!!


Gratis event in Nederland...

Dan moeten ze toch ergens aan verdienen !

Gratis uitdelen zullen ze volgens mij nooit doen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement