|
פול ואן דייק ותזמורת בהופעה בטלביזיה- סיכום
|
View this Thread in Original format
| uzi |
| היום, שבת 8.7.06 , דפדפתי בערוצי הטלביזיה ולא היה מה לראות. בשעה 16:00 בערך בערוץ "סאט 3" הגרמני פתאום אני רואה תזמורת בגודל בינוני בתוך אולם עם דיי הרבה קהל ובצד ימין על הבמה... לא פחות מאשר פול ואן דייק! הוא ניגן עם התזמורת איזה קטע סמפוני כאשר הוא מוסיף ומנגן אלמנטים אלקטרוניים ומקצבים. הוא מוקף במחשב, מיקסר, סינטיסייזרים וקלידים רבים. לשניה נדמה היה שהוא מחכה את "זאן מישל זאר" והסימפוניות האלקטרוניות שלו. ההופעה המשיכה והמשיכה ומתברר שזה היה ערב שלם כלומר הופעה של ממש ולא סתם קליפ. זה לא היה טראנס! זה היה סימפני-תזמורתי-קלאסי מאוד מעניין מיוחד ומרגש. לא קליט וזריז וסוחף כמו טראנס אבל מאוד מרשים ומיוחד מבחינת מוזיקה. הוא ניגן שם את "פורבידן פרוט", "טיים אוף אוור לייפס" עם הזמר האמיתי, "נוטינג בוט יו" עם זמרת אופרה מדהימה. הכל עיבודים חדשים, בניה חדשה, הרמוניה אחרת, ומנגינות אחרות, במבחר כלים אוטנטיים מכינורות וצ'לו ועד טופים כלי נשיפה שונים ואפילו נבל. זה נגמר בסביבות 16:30 ואני לא יודע אם ראיתי ממש מהתחלה. תגובתי: מאוד מרשים, לא ציפיתי מפול לעשות כזה פרוייקט, איפה הוא ואיפה מוזיקה קלאסית... אבל זה היה ממש מיוחד ומעניין. הטראקים המוכרים שקבלו עיבוד חדש בהופעה הזו לא היו דומים בכלל לטראקים המקוריים, חוץ מאיזה צליל אחד או שניים. אבל זה היה הופעה בהחלט טובה. |
|
|
| omergunr |
ההורים שלי היו בחתונה שהיה כזה דבר.. והם מאוד נהנו
אבל לא עם PVD :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| YuVaL |
| אחי אתה בטוח שדפדפת בערוצי הטלביזיה ולא הטלוויזיה?.. |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by YuVaL
אחי אתה בטוח שדפדפת בערוצי הטלביזיה ולא הטלוויזיה?.. |
לא חסרות לי שגיאות כתיב... תתפלא כמה אנשים עושים את הטעות הזו. :D |
|
|
| Viber |
יש לזה ריפ באינטרנט ניראה לי...ודוגרי שווה ליבדוק את הערוץ הזה מדי פעם,אני זוכר לפני 4 שנים הם שידרו 6 שעות ישיר ממצעד האהבה בציריך....איזה מיליארד אנשים היו שם
:eyespop: |
|
|
| DjChook |
ציריך ?
אתה בטוח שלא ברלין? |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Viber
יש לזה ריפ באינטרנט ניראה לי...ודוגרי שווה ליבדוק את הערוץ הזה מדי פעם,אני זוכר לפני 4 שנים הם שידרו 6 שעות ישיר ממצעד האהבה בציריך....איזה מיליארד אנשים היו שם
:eyespop: |
אתה צודק, לרוב זהו ערוץ לווין שלא מעניין בכלל, אפילו שאני לא מבין את השפה. |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by DjChook
ציריך ?
אתה בטוח שלא ברלין? |
ציריך 100% |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by uzi
לא חסרות לי שגיאות כתיב... תתפלא כמה אנשים עושים את הטעות הזו. :D |
אפשר לכתוב גם טלביזיה זה לא שגיאה |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Shahar
אפשר לכתוב גם טלביזיה זה לא שגיאה |
נכון לא למדתם לשון??
זה כמו
סבתא - ספתא
זה איזה תופעה מזדיינת ... |
|
|
| omergunr |
| quote: | Originally posted by DvJ
נכון לא למדתם לשון??
זה כמו
סבתא - ספתא
זה איזה תופעה מזדיינת ... |
לא גברגבר חחחחח זה ביגלל שזה מילה בלועזית ואשפר לכתוב גם ככה וגם ככה...
VAMOS 59 בגרות בלשות
:eyes: |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by omergunr
לא גברגבר חחחחח זה ביגלל שזה מילה בלועזית ואשפר לכתוב גם ככה וגם ככה...
VAMOS 59 בגרות בלשות
:eyes: |
לא בטוח אחי למדתי משהו כזה מתישהו לא זוכר כלכך
אבל אם קיבלת 59 אתה בטח מבין למה קיבלתי 56
הציון היחיד שהרס לי תתעודה לפחות עברתי... |
|
|
|
|