return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
PoD vs M6
View this Thread in Original format
reveal
tänkte att en omröstning kunde vara på sin plats, med tanke på diskussionen som uppkommit ;)
x-dream
Min vote hamna på Magik 6....
SteveTranz4ever
Jag tycker också Magik 6 är den som är bättre.
Jag gillar magik 5 bäst om jag ska välja en ur magik serien
King of Clubs
Röstade på POD, men tycker som sagt att Magik 6 är ungefär lika otroligt bra. :)
Unis
Jag måste säga att Magik 6 är så bra, så min röst hamnade där
:)
Gaby
Tiesto e ju Tiesto ;)
reveal
quote:
Originally posted by Gaby
Tiesto e ju Tiesto ;)


hehe, så sant så sant :p
Trancefella
Men fortfarande, PvD hade lagt på några shyssta spår...
Ravesquad
pvd knäcker tiesto:)
Mirv0
magik6 !!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement