|
PoD vs M6
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| tänkte att en omröstning kunde vara på sin plats, med tanke på diskussionen som uppkommit ;) |
|
|
| x-dream |
| Min vote hamna på Magik 6.... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag tycker också Magik 6 är den som är bättre.
Jag gillar magik 5 bäst om jag ska välja en ur magik serien |
|
|
| King of Clubs |
| Röstade på POD, men tycker som sagt att Magik 6 är ungefär lika otroligt bra. :) |
|
|
| Unis |
Jag måste säga att Magik 6 är så bra, så min röst hamnade där
:) |
|
|
| Gaby |
| Tiesto e ju Tiesto ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Gaby
Tiesto e ju Tiesto ;) |
hehe, så sant så sant :p |
|
|
| Trancefella |
| Men fortfarande, PvD hade lagt på några shyssta spår... |
|
|
| Ravesquad |
| pvd knäcker tiesto:) |
|
|
|
|