|
Housemix (2006-07-11) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| lyssnar på setet nu för säkert femte gången :) kanonlåtar rätt igenom...fattar inte varför jag till 120% varit så inne på prog på sistone när det finns mycket skön mer lättsmält house...måste varit vintermörkret här hemma...ingen sommar utan lite sköna piano- och saxslingor! :) |
|
|
| fe_maLe |
| blev nyfis efter att ha läst här, så laddar nu:clown: |
|
|
| Amnezia |
riktigt skönt set..fina låtar rakt igenom ((thumb up)))
:cool: |
|
|
| jofawe |
| jag gillar att du smyger in med "you are my high" i mitten ;) |
|
|
| anuga |
Ladder ner ;)
Kastar in den på min sida lite senare :) |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by anuga
Kastar in den på min sida lite senare :) |
Grymt!
Kul att settet uppskattas, då har jag iaf lyckats dela med lite sommriga toner:) |
|
|
| BFS |
dj kittles - scatman swing ;)
SÅ jävla nice låt
EDIT: Du mixar grymt bra, har precis som någon tidigare nämnde; bränt ut och slängt in i bilen :) |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by BFS
dj kittles - scatman swing ;)
SÅ jävla nice låt
EDIT: Du mixar grymt bra, har precis som någon tidigare nämnde; bränt ut och slängt in i bilen :) |
Lovely!
Tackar, mixarna blev väl okej... Jag är alltid väldigt självkritiskt, vill ha det perfekt, speciellt när jag vet att jag kan:p |
|
|
| anuga |
Du råkar inte ha Labels ;)
Får kolla på Discogs annars :D
Hade helt glömt Discoteh! Nice med lite "Classic's" ;)
Gillar Mash Up:en starkt! Dela med dig :haha: :crazy:
http://music.anuga.se/v2/tracklists/377/ |
|
|
| fe_maLe |

kan lyssna en hel dag på detta..house när den e som bäst :)
more plz =P |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by anuga
Du råkar inte ha Labels ;)
Får kolla på Discogs annars :D
Hade helt glömt Discoteh! Nice med lite "Classic's" ;)
Gillar Mash Up:en starkt! Dela med dig :haha: :crazy:
http://music.anuga.se/v2/tracklists/377/ |
Uppdaterad;) |
|
|
|
|