|
Lite bra musik
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
Ni som spelat GTA3 har säkert hört trance musiken dom spelat på Rise FM i bilradion... jävligt bra grejer iaf.
Jag har lyckats hitta fulla rippar av dom 2 bra låtarna så här har ni dom.. Uplifting med lite vocals och asbra buildups!
Slyder - Score
Slyder - Neo (The one) <<< Funkar inte längre
Härligt :) |
|
|
| mindshooter |
| Såg att nån härifrån försökte ladda ner neo.mp3 som inte existerade och det är fixat nu :) |
|
|
| fruktsoppa |
| bra länkar då.. |
|
|
| Trancefella |
Har inte hört låtarna än [DD:ar]
men tack! Gillar när man delar o ger |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
bra länkar då.. |
Men människa lägg ner nu... |
|
|
| SWE_TRANCE |
MEEN!
Jag har inte lyckats få EN ENDA länk att funka du har postat Mind.. :mad:
Troligen beror det väl på att servern inte tillåter fler användare..
Vore schysst om du kunde uppa på: (så kan du få nåt från servern om du vill ha)
jare.mine.nu:2121
upload/upload
För att kolla vad du vill ha så använda look/look, så skicka ett PM till mig...
THX! |
|
|
| mindshooter |
Mina länkar funkar måndagar och tisdagar mellan 7.00 och 17.00 ungefär....skrev de förut nån gån :) Det är då min FTP e på...
Vadå kan jag använda det där som serverutrymme? |
|
|
| SWE_TRANCE |
Jag skulle kunna bistå med lite serverutrymme ja...
Skicka PM om hur mkt du behöver osv..
Ciao! |
|
|
| fruktsoppa |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
MEEN!
Jag har inte lyckats få EN ENDA länk att funka du har postat Mind.. :mad:
|
MEN MÄNNISKA!! vafan e det med dig?? jag sa att dom inte funka o vad gjorde dom? funka INTE! varför beteer du dig så här? |
|
|
| SWE_TRANCE |
| Redigerat...typ! |
|
|
| fruktsoppa |
SWE_trance
om du tar bort det där serru.. tog i lite.. |
|
|
| SWE_TRANCE |
hehe, np...
Värsta humörsvängningen mon... :toothless |
|
|
|
|