return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Lite bra musik
View this Thread in Original format
mindshooter
Ni som spelat GTA3 har säkert hört trance musiken dom spelat på Rise FM i bilradion... jävligt bra grejer iaf.
Jag har lyckats hitta fulla rippar av dom 2 bra låtarna så här har ni dom.. Uplifting med lite vocals och asbra buildups!

Slyder - Score
Slyder - Neo (The one) <<< Funkar inte längre

Härligt :)
mindshooter
Såg att nån härifrån försökte ladda ner neo.mp3 som inte existerade och det är fixat nu :)
fruktsoppa
bra länkar då..
Trancefella
Har inte hört låtarna än [DD:ar]
men tack! Gillar när man delar o ger
mindshooter
quote:
Originally posted by fruktsoppa
bra länkar då..


Men människa lägg ner nu...
SWE_TRANCE
MEEN!

Jag har inte lyckats få EN ENDA länk att funka du har postat Mind.. :mad:

Troligen beror det väl på att servern inte tillåter fler användare..

Vore schysst om du kunde uppa på: (så kan du få nåt från servern om du vill ha)

jare.mine.nu:2121
upload/upload

För att kolla vad du vill ha så använda look/look, så skicka ett PM till mig...

THX!
mindshooter
Mina länkar funkar måndagar och tisdagar mellan 7.00 och 17.00 ungefär....skrev de förut nån gån :) Det är då min FTP e på...
Vadå kan jag använda det där som serverutrymme?
SWE_TRANCE
Jag skulle kunna bistå med lite serverutrymme ja...

Skicka PM om hur mkt du behöver osv..

Ciao!
fruktsoppa
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
MEEN!

Jag har inte lyckats få EN ENDA länk att funka du har postat Mind.. :mad:


MEN MÄNNISKA!! vafan e det med dig?? jag sa att dom inte funka o vad gjorde dom? funka INTE! varför beteer du dig så här?
SWE_TRANCE
Redigerat...typ!

fruktsoppa
SWE_trance

om du tar bort det där serru.. tog i lite..
SWE_TRANCE
hehe, np...

Värsta humörsvängningen mon... :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement