|
Beta t-shirts - Hier bestellen (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
De winkel is nog met verlof tot aanstaande maandag. Bestellen kan dus nog even.
PS: Van Bunz, Sh!fty, geoffen en obssession heb ik nog geen mailtje gehad met hun thuisadres. |
|
|
| diddi |
| Nog een kleine aanpassing aan mijn bestelling :D |
|
|
| FredJen |
als het nog mogelijk is:
voor mij nen B&C Unisex baseball
maat: medium |
|
|
| CygnusX |
| Tis genoteerd, diddi en FredJen. Morgen of overmorgen weet ik de prijs en dan komt de betaalthread. |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by CygnusX
De winkel is nog met verlof tot aanstaande maandag. Bestellen kan dus nog even.
PS: Van Bunz, Sh!fty, geoffen en obssession heb ik nog geen mailtje gehad met hun thuisadres. |
mailtje gestuurd |
|
|
| Transfusion |
| Kan er nog besteld worden? |
|
|
| FenixStyle |
| Vanaf wanneer kunnen we nu eigenlijk betalen en wat is de te verwachte levertijd? ;) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Kan er nog besteld worden? |
Yep, dat kan nog. Maar liefst zo snel mogelijk.
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Vanaf wanneer kunnen we nu eigenlijk betalen en wat is de te verwachte levertijd? ;) |
Normaal gezien was de betaalthread er al, maar de winkel heeft het blijkbaar erg druk nu, waardoor het al een paar keer uitgesteld is. Ze zijn net uit verlofperiode. De verwachte levertijd is moeilijk te zeggen, maar ik schat dat het tussen 1 à 2 maanden ligt. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by CygnusX
maar ik schat dat het tussen 1 à 2 maanden ligt. |
:eyespop:
ik organiseerde begin deze maand een basketkamp. iedereen kreeg een t-shirt met mooie opdruk op de achterkant (blauw shirt met witte opdruk).
vorige organisator ging daar ook dus heb zelfde film gekozen om kosten te drukken.
30 t-shirts waren op 1 week tijd gebakken aan 4 euro 't stuk
(is wel vriendenprijsje, zitten zelf mee in het basketwereldje)
misschien moet je daar eens gaan horen CygnusX .
www.riverwave.be Boomstesteenweg |
|
|
| CygnusX |
Die 1 à 2 maanden was dus inclusief het wachten tot iedereen betaald heeft ;)
Ik ben net nog eens langs de tshirtwinkel geweest. Hij zou zaterdagvoormiddag ten laatste de prijzen doorsturen. |
|
|
| Transfusion |
Kariban Alessandro
1 maat (L)
Beta vanvoor, site vanachter |
|
|
| Push2005 |
| Die website vanachter moeje verbieden, da trekt teveel noobs aan :p |
|
|
|
|