|
Stuiteren of zweven? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Trunks |
well ehm, its kinda hard to say that ehmm... (net Friends serie 8 gekeken en ross is net ZOOO dom met Mona... arrgghh) sorry
Tjaa stampen is echt relax daar ga ik wel voor..
kai tracid rosenmontag rave en cosmic gate das wel erg relax vind ik... Maar eerst ietsje rustiger opbouwen en dan stampen = fine by me. ik ga ook naar Qlimax met dana etc dus wordt net zo hard...
Grz Trunks... ;) |
|
|
| serialkillah |
Het ligt eraan in wat voor bui ik dan ben... maar ik hou van beide...
ook van extreem stampen (buzz fuzz, nosferatu ect.) |
|
|
| Yarnie |
kvindt het allebei wel lekker, binnenkort weer naar awakenings dat wordt weer ff beukenmaar op een trance feest als dd heb ik het ook super naar m'n zin.
Maar net wat petrus al zei op een op een trance feest hou ik het wel langer uit want als je als al een paar uurtjes staat te beuken zit ik er wel naar een tijdje doorheen. |
|
|
| tijs08 |
ik vind het echt een hele moeilijke keuze! ik kies dan ook niet! Soms heb ik ehct een bui dat ik heerlijke zweef trance wil horen en dan weer een bui waarin ik keihard wil stampen (bv kai tracid & dana)
Ik ga Donderdag naar Marco V dus dat word ook wel heftig, maar kijk toch meer uit naar QLIMAX!
En als dat voorbij is verheug ik me weer op bijv. QONTACT
gewoon van beide wat!:D |
|
|
| Ruben_Dubbink |
Me kan ook geen keuze maken,
heb me afgelopen TE flink vermaakt op zowel zweef als stamp trance:
geen voorkeur.....hangt ook van m'n bui af,
GreetZ RubDub (die hopelijk over een paar post z'n Formula Trance Addict weer terugkrijgt) |
|
|
| TranceFool |
| Stuiteren all the way :D:D |
|
|
| mgerrits |
Absoluut Zweefen voor mij.
Maar wat me opvalt is dat de meesten hier echt van stampen houden.
Niet om iemand aan te vallen hoor maar zijn veel van deze mensen voordat ze trance liefhebber werden misschien ooit fan geweest van hardcore. Dat zou voor mij een hoop verklaren aangezien ik hardcore echt een ramp vindt. |
|
|
| Eye-Riz |
| waarom moeilijk als het makkelijk kan? STUITEREN EN ZWEVEN!!!! Tegelijk!!! daar zijn genoeg platen van :D |
|
|
| Empathy |
Ik houd er wel van als ze 'zweef' plaatjes lekker stevig omhoog pitchen (Zoals Scott Bond - Live At Massive 30-04-2001) dan wordt het vanzelf wel stampen :)
Of anders lekker beuken op de Q-Dance manier :) |
|
|
| Muppet |
Zweven en stampen....beetje opbouwen vindt ik heeeeel relax
off topic mode on/
niet zoals die kut dj in de kings("discotheek" in den bosch) met m'n gala..die gast kon echt nie draaien!!!!!!!!!!!!!!!! pas om 03.15 beginnen met een stamp plaat als het feest om 03.30 is afgelopen :whip: :whip: :whip: :whip:
off topic mode off/
Greetz Muppet |
|
|
| Dr. Kuipers |
Is voor mij ook lastige keuze.
Op een feest kan ik toch beter uit mijn dak gaan op stamp muziek (ja heb hier ook nog Happy Hakkuh, Mega Core 1 en 2 en The Best Of Hardcore 100 :D liggen)
Maar in mijn winamp playlist staat ook veel zweef muziek alla Rank 1, Minimalistix - Close Cover, ook zon relaxed nummer.
Op een feest kan ik dan niet echt uit mijn dak gaan op dat soort nummers, dus ga toch voor het stampwerk.
De set van Gielen van afgelopen TE is wel een goed voorbeeld, veel stampnummers en dan af en toe een zweefnummertje om uit te rusten van al dat gestamp :p |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by mgerrits
Absoluut Zweefen voor mij.
Maar wat me opvalt is dat de meesten hier echt van stampen houden.
Niet om iemand aan te vallen hoor maar zijn veel van deze mensen voordat ze trance liefhebber werden misschien ooit fan geweest van hardcore. Dat zou voor mij een hoop verklaren aangezien ik hardcore echt een ramp vindt. |
Couldn't agree more :D (Behalve dat het Absoluut Zweven is voor mij ;))
Maar stampen op het eind van een avond zie ik ook zeker wel zitten. |
|
|
|
|