|
Oslo: CLUB-WONDERLAND OSLO 9. September 2006
|
View this Thread in Original format
| NoModE |
Lørdag 9. September er det CLUB-WONDERLAND på PI i Oslo.

Mere info finner du HER |
|
|
| freeloop |
| Ikke akkurat den beste PR, når man må registrere seg for å få opp posteren?:rolleyes: |
|
|
| Ariah |
| enig, ble til at jeg ikke sjekket det ut i det hele tatt |
|
|
| NoModE |
sorry, glemte innloggingsgreia ;)
Har lagt til litt info nå.
Flyer og mer info kommer snart.
Nå ble dere fornøyde tenker jeg;) |
|
|
| freeloop |
Yeah!  |
|
|
| NoModE |
| Har fjernet innloggingssperra på siden slik at man kan lese det som står der uten å være logget inn. |
|
|
| cynos |
| aah.. dette blir bra! Gleder meg til å dra nedover og feste med Oslo-folka! Kommer en hel trønderbataljon! ;) |
|
|
| NoModE |
Det er satt opp buss fra Trondheim til Oslo, og de som enda ikke har bestilt seg plass, så er dette fortsatt mulig.
Dave Randall var i allefall klar for busstur. Han nektet å fly direkte til oslo, men ville være med på roadtrip
Kan bli en morro tur:)
Sjekk info om bussturen på www.club-wonderland.com nå! |
|
|
|
|