|
!מדריך להופעה ראשונה במועדון, בעברית
|
View this Thread in Original format
| arik |
תודה רבה אחי עזר לי
הא ולא קוראים לנו שניים
קוראים לנו
אריק
וצח
:)
צריך להתרגל מתישהו לא אחי!!!!!! |
|
|
| NyKoN |
מאגניב
אריק
יש מצב שאני אוכל לדבר איתך באייסיקיו? |
|
|
| DJ F0cus |
| quote: | Originally posted by arik
תודה רבה אחי עזר לי
הא ולא קוראים לנו שניים
קוראים לנו
אריק
וצח
:)
צריך להתרגל מתישהו לא אחי!!!!!! |
אני מרגיש מוזנח, אריק :( |
|
|
| Gil Shwarts |
איזה קטע
עכשיו אני יודע שאני מספיק מקצוען
עוד לפני שהבחור פרסם פה ת'לינק הזה כבר אמרתי לצח את רוב הטיפים האלה שהיו שם :) |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by arik
תודה רבה אחי עזר לי
הא ולא קוראים לנו שניים
קוראים לנו
אריק
וצח
:)
צריך להתרגל מתישהו לא אחי!!!!!! |
:)
סורי, אריק וצח |
|
|
| NeMeSiS1234 |
דבר ראשון תודה על הטיפים
דבר שני בהצלחה לאריק ולצח בסט הראשון שלכם |
|
|
| eXeTik |
| אהבתי, תודה על הלינק פייר |
|
|
| Hell_Copter |
עזבו אתכם ממדיריכים
גיל יפרסם פה באתר את הטיפים שלו
וכל אחד שכבר התנסה יכול להוסיף
מה יכול להיות יותר טוב מזה??
אפשר אפילו לעשות מזה סטיקי... |
|
|
| Scorchio |
נשבע לכם המדריך הזה זה בול מה שגיל אמר לי
כמעט העתק |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Scorchio
נשבע לכם המדריך הזה זה בול מה שגיל אמר לי
כמעט העתק |
:)
כי בגדול זה הדברים העקריים וצריך ללכת לפיהם... |
|
|
| Gil Shwarts |
בעיקרון זה הדברים העיקריים לתקליטן המתחיל...
יש עוד המון טיפים שלפחות אני יוכל לתת לחלק מהאנשים כאן שכבר מתקלטים במועדונים ורוצים להשאיר רושם טוב על המנהל והקהל...
כמו לדוגמא,
כשמתנגן טראק ארוך ומפגיז,
תרדו מהעמדה ותרקדו בתוך הקהל
תקפצו איתם, זה משאיר אחלה רושם וטעם לעוד
המשך יבוא |
|
|
|
|