|
Docklands image
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| Öhh... vem faen har gjort layouten till Docklands nya hemsida. Ser faen ut som de försöker sälja nåt jäla spa/hälsohem. Och vem är damen som vill som vill besanna mina drömmar? I mina drömmar ser hon inte ut så! |
|
|
| King of Clubs |
| Vad händer? Det här är ju störtlarvigt. Jag visste inte ens att dom arrangerade företagsfester, men om man tittar på sidan nu så ser det ju ut som om de aldrig gjort nåt annat. Och det där med "temafester" kan ju tyckas vara lite larvigt.. Men de ska väl få tjäna lite pengar också.. |
|
|
| reveal |
| vad har vi url till docklands? |
|
|
| x-dream |
:D :D :D :D :D
Det var hemskt vad seriöst det var....Hehehehe |
|
|
| reveal |
hahahaha, fy fan va inaktuellt ;)
såg dock under rubriken "techno" att du skulle lira ett set x-dream :stongue: ok, kanske inte är samma :) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
hahahaha, fy fan va inaktuellt ;)
såg dock under rubriken "techno" att du skulle lira ett set x-dream :stongue: ok, kanske inte är samma :) |
Nej det är ju inte det.....Men den riktiga X-dream är ju bättre än mig vill jag lova... :) :) :) |
|
|
| mindshooter |
| Hehe jo bror min (tjockis) berätta i helgen om hur commersialiserade docklands har blivit.... Verkar inte bättre....vad sägs om att vi öppnar eget? |
|
|
| Kraith |
| quote: | Originally posted by Aendy
Och vem är damen som vill som vill besanna mina drömmar? I mina drömmar ser hon inte ut så! |
Är det bara jag som tycker det är lustigt att hon heter "Varveus"? :D |
|
|
| Gaby |
| Oj då!:eyes: det här va ju rätt så illa...:( |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Kraith
Är det bara jag som tycker det är lustigt att hon heter "Varveus"? :D |
nopp :D
men skälet till att docklands börjaT med detta är väl för att bli av lite med drogimagen de har fått de senaste åren (som jag uppfattat det iaf)
de håller ju fortfarande trancerevents som tur e :D :D :D |
|
|
|
|