|
Zomerhit 2006 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| The Freezzz |
| Guillermo & Tropical Danny - Toppertje!!! :o :p |
|
|
| Matthijs |
| Fedde le Grand - Put Your Hands Up For Detroit heb ik alleen op dancevalley al tien keer gehoord, en steeds ging iedereen helemaal los. Denk dus wel dat die dé hit van deze zomer is. |
|
|
| Little Theseus |
compleet offtopic maar te leuk om niet te delen: filmpje
De nieuwe hit in Belgie!
Bron: Mixmag van augustus; leuk ook dat het in mixmag omschreven wordt als "somewhere in deepest holland"
Oja en ik stem Toppertje!!!!!! |
|
|
| BlueVision |
| Fonzerelli - Moonlight Party ? :D |
|
|
| @win |
| Ik zeg die boot met die slet erop! :cool: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by BlueVision
Fonzerelli - Moonlight Party ? :D |
das ook een goeie kanshebber ja:D |
|
|
| AxePlode |
en wat dachten jullie van:
till west ft dj delicious - same man |
|
|
| Chicane |
| Pakito - Livin' On Video :D |
|
|
| Frenkieee |
| quote: | Originally posted by Chicane
Pakito - Livin' On Video :D |
Ik heb The Drill - The Drill nog maar eens uit de kast gehaald. Wat een rip-off van Pakito zeg!
Zo. |
|
|
| Chicane |
| Het origineel is toch van Pinochio? |
|
|
| mellow_head |
ID - Het Konijntje Met...:conf: weet nimme tegoei, ma was laatst op Tien Om Te Zien hier in België :rolleyes: ongelooflijk belachelijk lied. A la Schnappi, ma nog debieler :nervous:
Lief klein konijntje met een vliegje op zn snuitje lalalala... weetk veel :whip: |
|
|
|
|