|
Är det bara jag eller .......?!
|
View this Thread in Original format
| NordLight |
Hej alla glada,
Det har ju varit en liten krasch här på sajten. Jag lyckas komma åt forumen kanske 1 gång/dag och då kommer allt upp i jätteskumma färger & typsnitt...inte alls som vanligt alltså. Jag ser att flera av er postar inlägg som om allt vore som vanligt. Är det bara jag som har problem eller är det fler...
Om det nu bara är jag... vad kan det vara för fel. Jag har inte installerat någon ny programvara/operativsystem eller ändrat några som helst inställningar.
Confused !
NordLight
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: |
|
|
| doter |
| Ja har inte nå problem alls här... har aldrig haft d heller... vart här i princip en ggn per dag minst under en lång period nu, så ja borde märkt..! |
|
|
| Vitryss |
Kan juh va så att du helt enkelt är ständigt trippad NordLight, saker å ting ter sig minst sagt underligt då, ;)
Duckade för Nazghuls, TIE-fighters och annat tufft häromdagen på väg hem från polarn med jäkligt stora pupiller...hoo jaja, vilken resa, :) |
|
|
| mindshooter |
hehe.....nämen jag vet inte vad det kan bero på faktiskt.......
Jag har hört att sånt kan hända dock och så har det alltid vara....om det blir ett bestående problem kontakta Swamper :) |
|
|
| Dj_ExOn |
| Vitryss den stenade Wookien:D |
|
|
| 303 |
skulle gissa på att browsern läser fel alternativt att vb inte parsar sina filer rätt...
rensa dina cookies så skall det nog se bra ut igen. |
|
|
| Aendy |
| Är det bara jag eller... åkte den här Dirt_Devil typen i fängelse snabbare än man hinner säga [AlienFactory]? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Aendy
Är det bara jag eller... åkte den här Dirt_Devil typen i fängelse snabbare än man hinner säga [AlienFactory]? |
Det gjorde han minst sagt :)
Snabbare än man hann säga Leifi t.o.m.... |
|
|
|
|