return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
[16-08-2006] Tiesto - Panama, Amsterdam (pg. 4)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by Remy D
Ik heb er echt zin in, maar het is jammer dat je niet gaat ei. Ik had je graag weer is willen betasten. Laatste keer dat ik dat heb kunnen doen was 26-12-2005


man, de laatste keer dat ik JOU heb kunnen betasten was Mysteryland 2005. Toen je dat ding naar de kop van Masiello gooide volgensmij....
dj_spare
geen kaartjes kunnen bemachtigen, dus ik blief tuus
Remy D
quote:
Originally posted by SnuggLe
man, de laatste keer dat ik JOU heb kunnen betasten was Mysteryland 2005. Toen je dat ding naar de kop van Masiello gooide volgensmij....

ja dat klopt... best wel zonde dat het allemaal zo verwaterd :( en het ziet er ook niet naar uit dat ik je ergens snel ga zien.
eXos
Bij gaat het nog verder terug. Dat was TiC 2003 haha!
Unique2701
Nog 1 nachtje slapen eeeeeeeeeeee :eek: :toothless
Remy D
quote:
Originally posted by Unique2701
Nog 1 nachtje slapen eeeeeeeeeeee :eek: :toothless

ja ik heb echt SUPER veel zin :crazy: :eyespop: :eyes: :tongue2

Ik hoop dat het een set word met veel classics :crazy:
Donna
Hoe wasset nou?!
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by Donna
Hoe wasset nou?!


Ik heb een geweldige avond gehad,
de hele avond met het Tiesto forum clubje vooraan gestaan.
Ik vond dat Tiesto echt een lekkere set draaiden.
Enige 2 dingetjes wat minder was: Just Be draaien en dat moment dat een van zn cdtjes er even mee ophield.
Maar ja dat is iets wat kan gebeuren.
Hij kon er wel om lachen en ging gewoon vrolijk verder.

Ik wist trouwens niet dat LeBlanc, Dimitri was van Prime Time Management.
Hij was die de avond opende voor Tiesto.

Ik heb wat video's genomen en aardig wat foto's.

**UPDATED**

De eerste 3 video's zijn online:

Tiesto @ Panama (part 1)

Tiesto @ Panama (part 2)

Tiesto @ Panama (part 3)
Remy D
Het was echt TYFUSBRUUT!!!!!! :crazy: :crazy:

1 ding:

Robbie Rivera - Float away (Gabriel and Dresden re-edit) GOD-DE-LIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :crazy: :eyespop: :eyespop: :crazy: :tongue2

Er had van mij wel 100 man minder mogen zijn, het was te druk om normaal te lopen door de zaal.. Maar dat was natuurlijk wel te verwachten, maar echt een superavond.. Verreweg het beste dit jaar. :tongue2
GrooveCollect.
vermakelijk avondje, goede sfeer en lekker druk.


jammer dat het publiek alleen maar handjes in de lucht doet bij de climaxjes met de hoge tonen.

hij draaide ook veel vette prog dingetjes (zeker eerste uur), maar als er dan geen standaard climax na de break kwam snapten ze het niet en stond bijna iedereen stil. Infusion remix van Kate bush - running up that hill is zo'n voorbeeld. Geweldige track die hij ineens sinds een paar maanden draait (plaat is al 4 jaar oud), maar de kracht van de plaat zit 'm in het laag wat zo verschrikkelijk binnen komt zetten en je omver blaast. Track heeft in het verleden al menig dansvloer laten ontploffen, maar gister niet hoor. Iedereen stond redelijk stil. PLaat erna was veel simpeler, maar met hoge tonen climaxje en toen gingen de handjes wel weer in de lucht. :wtf:

Donna
Hmmmm wel wat gemist dus;)

En die float away en running up that hill zijn beiden idd ZEER dikke tracks.
Volgende keer dus maar WEL present:)
Remy D
Hij draaide nog veel meer van die classics waar ik alleen niet de namen van weet :p, hij draaide ook nog een 1 of andere remix van Gouryella die ik nog niet kende... Maar heb zo'n gevoel dat het iets nieuws van hem is... In zijn EM van GG draaide hij ook al zoiets met The Orange Theme. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement