|
געגועים
|
View this Thread in Original format
| DJ Alex E. |
הנה אני יושב עכשיו בבוקר כולי מסטול אחרי נסיעה מתל אביב
רואה שמתחיל להיגמר המקום(כמו תמיד)על ההארד דיסק ומחליט לפנות קצת מהחומרים הישנים של הטראנס שיש לי על המחשב
אז הנה אני נכנס לתיקיה
ופותח פתאום את :
Factoria - A Legends Legacy (Original Mix)
ואחריו את
Primer - Everlast (original mix)
ואז
ALT+F4 - ALT+F4 (Original Mix)
ופתאום נתקפתי געגועים כל כך חזקים למוסיקה הזאת...
לא יודע למה אני פותח את התרד הזה...
פתאום נחת עלי געגועים עזים למלודיות הקסומות האלה
לא משנה מה אני אגיד על האוס ועל טקנו שאני שומע היום,שום דבר לא מעלה את ההרגשות שהאפליפטינג מעלה
ואז אני ממשיך לשמוע
Super 8 - Cre8 (original mix)
ואחריו
Usual Aspect - Mr Blue (Thrillseekers remix)
פה אני כבר עוד רגע בוכה...
Phynn - High Tide
בכלל אני כבר הדרך להושיט יד לממחטה...
אבל מחליט להיזכר במשהו קצת יותר מעיף
Pale-x - Hibernation
ובמעבר חד לנוסטלגיה
The Thrillseekers - Synaesthesia
אמרתי נוסטלגיה?
יאללה מהדיסק ניאנה של טייסטו פתאום קופץ לי מול העיניים
Mr. Sam vs. Fred Baker pres. As One - Forever Waiting (Original mix)
אחחחח איזה כיף זה עושה לעור התוף
היו זמנים לטראנס...
בעוד המשפט הזה חולף לי בראש, אני נזכר בויכוח שלי עם יגאל.פה מהתרד השכן...
ונזכרתי שהוא טען אמנם קשה מאד למצוא היום(6 טראקים בשנה הוא טען) אבל עדיין ניתן למצוא דברים בסגנון
אז אחרי פרץ הגעגועים הזה יגאל
אני מזמין אותך לנסות אותי ולהוכיח לי שאכן ניתן למצוא היום מוסיקה בסגנון של הקטעים שציינתי
מבטיח להתייחס אליהם כאילו נוצרו בשנת 2003 ולא לשלול מראש |
|
|
| ozone |
אללללה אלכס חוזר לשורשים:D
progression - in deep sounds
Arctic Quest - Renaissance
johan gielen - magnitude
Romi - Technological World (Original Mix)
יש עוד אבל אין לי מכוח להתחיל לחפש....ת'אמת שאני מסכים שכיום יש פחות ופחות קטעים שמרגשים אותי...
(אגב אלכס, זה אלכס אנדר מבי יו אם מתאים לך שליחה בוא לאייסיקיו חחחח אבל לא עכשיו , עכשיו עפתי לעבודה) |
|
|
| Glenn-Holmes |
לא יודע אם להגיד אלקס חוזר לשורשים זה נכון
זה יותר בכיוון של אלקס בודק את השורשים שגם זה מפתיע ואמיץ ביחד
אם תשים לב בכל הדיון שלנו בטרד השכן לא הצעתי בכלל שתנסה לשמוע בגלל שאני יודע מה הדיעה שלך ואיפה אתה עומד היום מבחינת העדפה מוזיקלית
ולמרות שאתה שומר אמונים לדברים הישנים העלתי על דעתי שדברים חדשים לא ימצאו את מקומם אל ליבך באותה קלות כי אין בהם את משיש לישנים הללו וזה קשר מסוים אליך ולימים שכן שמעת טראנס - אתה זוכר תקטעים ואולי הם גם מזכירים לך דברים (אפילו בלי שנחשוב על זה לפעמים קטעים מהעבר מקבלים אצלנו לפעמים אקטרה עוצמת רגשות בגלל שהם מזכירים לנו דבריםפ אחרים מהתקופה)
לא משנה
שוב זיינתי במוח הרבה לפני העיקר
בזמן האחרון זכורים לי 3 קטעים ששמעתי והחזירו אותי לתקופה ההיא
אני זוכר 2 מהם ויש עודש אחד שכרגע כבר ברח לי מהראש
אז הנה
Capetown - Proglifter - איירוייב בקטע שדי קשה להאמין שנוצר בימינו אנו - גם כשמקשיבים לכניסה אחרי הקטע השקט מבינים את זה - כניסה פשוטה שוב דבר מךתוחכם כביכול - מזכיר את הפשטות של מוזיקת הטראנס בתחילת המילניום - אבל כרגיל אצל איירוייב ההפקה ברמה מצוינת והמלודיה מאוד מרגשת כאן
nu nrg - cosmos - הרכב הזה שמסיים את עבודתו ביחד ומתפצל הביא לנו קטע סיום מדהים
שוב תחושה אישית שזה משהו שהם שמרו בבוידעם כמה זמן - אני יודע שהיו להם הרבה קטעים שהם היו מנגנים בסטים ולא שוחררו - משעקב אחריהם אולי יוכל לאשרא שהקטע הזה אמנם יראה אור יום בקרוב סוף סוף אבל נוצר כבר לפני כמה שנים - מלודיה יפהפיה בהחלט מזכיר לי הפקות שלהם מ-2001-2002 - וההפקה הזו לא נופלת כלל וכלל מהחומרים הישנים שלהם
רק להבהרה
יש עוד קטעים בטראנס שאני אוהב אבל אלה הקטעים שאני יכול להגיד שנתנו לי תהרגשה הברורה של מסע בזמן
aalto - 5
בשום פנים ואופן אל תשמע את זה למשל
אחד מקטעי השנה שלי בטראנס אבל...זה בדיוק עוד כיוון שהטראנס הלך אליו - כאן זה טראנס שלקח השפות מאלקטרו ויש כאן מלודיה קסומה...אבל כמו קטעים רבים בימינו - לטעמי זה מאוד יפה - אבל לא ממש מזכיר דברים מלפני כמה שנים
אז נשארנו עם 2 המלצות חזקות כרגע
אני באמת מאמין שלפחות אחת מהן תיגע בך |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אז הנה
Capetown - Proglifter - איירוייב בקטע שדי קשה להאמין שנוצר בימינו אנו - גם כשמקשיבים לכניסה אחרי הקטע השקט מבינים את זה - כניסה פשוטה שוב דבר מךתוחכם כביכול - מזכיר את הפשטות של מוזיקת הטראנס בתחילת המילניום - אבל כרגיל אצל איירוייב ההפקה ברמה מצוינת והמלודיה מאוד מרגשת כאן
|
מחזק. קטע הטראנס היחיד שיצא לי לשמוע ב 2006 אני חושב, וקטע מעולה :) |
|
|
| YuVaL |
Arksun - Arisen
Hiver & Hammer - Fusion 2006 (Original/Carl B Remix)
Kyau Vs Albert - Kiksu/Walk Down
Super 8 Vs DJ Tab - Helsinki Scorchin (Alex Morph Remix)
Midway - Cobra (Original)
Selu Vibra - Divine
מה עם אלה??... |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by YuVaL
Arksun - Arisen
Hiver & Hammer - Fusion 2006 (Original/Carl B Remix)
Kyau Vs Albert - Kiksu/Walk Down
Super 8 Vs DJ Tab - Helsinki Scorchin (Alex Morph Remix)
Midway - Cobra (Original)
Selu Vibra - Divine
מה עם אלה??... |
Arksun - Arisen
ללא ספק קטע מדהים ממכר אולי הטוב ביותר השנה...
התעלה על הקטע הקודם שלו טיים האגדי...
פשוט תשמע ותחליט...
Midway - Cobra (Outback Remix)
מלודייי מאודד אחלהה קטע
לפי דעתי הרמיקס שיפר תקטע הזה ונתן קצת הרגשה של אולד סקול....
A-Force - Crystal Dawn
קטע שנוצר בסוף שנות ה90 ומשתחרר רק עכשיו
עי איפורס הישראליי....
Zirenz - Edge of Space (Whiteroom Remix)
אם אהבת את
Whiteroom - Whiteroom
אז הקטע הזה הוא ללא ספק בשבילך מלודיי ככל שאפשר כמו שרק ההרכב הזה יכול להביא....
Sasha - Belfunk (Matthew Dekay Remix)
חידוש לקטע הנוסטלגי הזה של סאשהה בדוק אותו
זה לא בדיוק אפליפט אבל קטע טוב מאוד.....
Ferrin & Low - Breeze (Original Mix)
שתי מילים
Old Skoool........
עוד כמה קטעים ששווים בדיקה
Ferry Corsten - I Love You
Adam White & Anothony Dean - Out From Knowhere (Parsberg & Michael Splint Mix)
Paul Oakenfold - Amsterdam
Daniel Kandi - Breath (Sunny Lax Remix)
ולא עולים לי עוד לראש כרגע....
תבדוק אותם איןלך מה להפסיד.... |
|
|
| DJ Alex E. |
יגאל
אני דווקא מסכים עם כל מה שכתבת ב"זיון מוח" שלך כפי שאתה מגדיר אותו
קייפטאון האליאס הזה בהחלט זכור לי לטובה למרות שמעולם לא התלהבתי מאייוייב.תחת האליאס הזה הוא יצר דברים יפים
כמובן שגם נו אנרג'י זכורים לי
נבדוק גם את זה...
יובל ראיתי שבעוד מקום המליצו מאד על
Arksun - Arisen
אז אני אבדוק את זה...
תודה גם על כל השאר אני אבדוק |
|
|
| cluBBer |
אי אפשר להפסיק לשמוע את הג'נר הזה לגמרי
פעם הייתי שומע רק אפליפטינג , אחרי זה עברתי לשמוע טרייבל , פרוג וכל מיני אבל תמיד הייתי שום גם אפליפטינג
כי אפליפטינג זה אפליפטינג , בשום מוזיקה אין את האנרגיה הזאת
אין את המלודיות היפות
תשנה את החתימה שלך למשהו כמו
UPLIFTING IS FOR YOUR MIND ,HOUSE & TECHNO ARE FOR YOUR BODY |
|
|
| YoraY |
לא יעזור טראנס לעולם לא יפול...
זה שיש ים יוצרים מעפנים זה לא אומר שלא ימשיכו לצאת קטעים מהממים:) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by cluBBer
אי אפשר להפסיק לשמוע את הג'נר הזה לגמרי
פעם הייתי שומע רק אפליפטינג , אחרי זה עברתי לשמוע טרייבל , פרוג וכל מיני אבל תמיד הייתי שום גם אפליפטינג
כי אפליפטינג זה אפליפטינג , בשום מוזיקה אין את האנרגיה הזאת
אין את המלודיות היפות
תשנה את החתימה שלך למשהו כמו
UPLIFTING IS FOR YOUR MIND ,HOUSE & TECHNO ARE FOR YOUR BODY |
אני דווקא הולך עם החתימה שלו:)
בעיקר עם הסוף שלה :)
דיגוויד מרוויח אצלי המון מניות שגרמו לתוכנית שלו אצלי להיות כרגע התוכנית הכי מואזנת בחודש-חודשיים האחרונים |
|
|
| uzi |
מאחר וטראנס מלודי מרומם הוא השם האמצעי שלי כבר 11 שנה! תן לי לומר לך קצת איפה ניתן להנות מטראקים כאילו היום.
www.di.fm
www.etn.fm
דוגמאות של תוכניות מהן:
1) רונסקי ספיד כל חודש בשניהן
2) השעה השניה של ארמין כל שבוע
3) התוכנית השבועית של מנואל-לה-סו מסכמת יפה מלודיים.
4) וייל הולנד ובריסקי
5) אבוב אנד ביונד חצי תוכנית
6) עלי ופילה כל שבועים
7) כריס ציימברס תוכנית שבועית
8) גריהם גולד תוכנית חודשית ארוכה ויפה
9) גיורגיו פונטיצלי
10) דנג'ו וסטיילס
ויש עוד המון! תאמין לי שלא חסר ואפילו יש תוכניות של נציגי הלייבלים.
ברוך השם! הסיגנון הזה ממש לא מת. אהבת חיי! |
|
|
| DJ Alex E. |
תשמע עוזי אני מסתכל על הרשימה שלך וצוחק
למה צוחק?
זה מצחיק שאחרי שנתיים נשאר סטטוס קוו בטראנס,וכל השמות שהזכרת הם שמות שגם לפני שנתיים הובילו
כאילו שום דבר לא השתנה בזמן הזה
כאילו שום כישרון חדש לא עלה
זה רק מראה שאין עכשיו מישהו בסצנה הזאת עם סאונד שונה ומקורי שיבליט אותו על רקע שועלי הקרבות הוותיקים |
|
|
|
|