return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Braxn - Hej Krokodilen 008 (pg. 3)
View this Thread in Original format
hustler
quote:
Originally posted by Braxen
09. Sheridan - Fatz Theme [Joia]



Sån jävla top of the line låt, tydligen Luciano Ingrosso som ringde upp Prydz och sa att det de gör är inte house, "så här ska det låta bla bla bla".
Prydz pillade lite och samplade samtalet och det här blev tydligen resultatet, vet inte om det stämmer eller inte men bra är den.
iammesol
quote:
Originally posted by Braxen
Well, a guy gotta have his connections ey ? :)

and its HAWT ! :eyespop:



quote:
Originally posted by jofawe
Braxns connections consists of constant selling his body ;):nervous:



quote:
Originally posted by benni
^^ yep thats where the name MODE comes from...





... from Braxen :stongue:



rofl...

you guys are great. :p
Braxen
quote:
Originally posted by hustler
Sån jävla top of the line låt, tydligen Luciano Ingrosso som ringde upp Prydz och sa att det de gör är inte house, "så här ska det låta bla bla bla".
Prydz pillade lite och samplade samtalet och det här blev tydligen resultatet, vet inte om det stämmer eller inte men bra är den.


Du har hört rätt broder.

Dum dubidub dumdumdum :cool:
jofawe
nån som har lust att fixa en cue-fil till detta?
anuga
quote:
Originally posted by jofawe
nån som har lust att fixa en cue-fil till detta?

Pillar med det ;)
jofawe
va snäll du är ;)
anuga
quote:
Originally posted by jofawe
va snäll du är ;)

http://music.anuga.se/v2/tracklists/383/
Hehehe, jag vet ;)
jofawe
quote:
Originally posted by anuga
http://music.anuga.se/v2/tracklists/383/
Hehehe, jag vet ;)



Underbart!
Då bränner jag denna å lyssnar på i bilen när jag drar iväg på dop imorgon ;)


edit:
föressten, är det bara jag som tycker att början på Geyster - Under the fuse of love är snuskigt likt den där låten som går typ.. my, temptation, my sweet love .. (sämst på att komma ihåg låttitlar)
Braxen
quote:
Originally posted by jofawe
edit:
föressten, är det bara jag som tycker att början på Geyster - Under the fuse of love är snuskigt likt den där låten som går typ.. my, temptation, my sweet love .. (sämst på att komma ihåg låttitlar)


tyvärr ingen aning om vilken du menar, men kommer du på så får du gärna hojta :)

å nice work Anuga :cool:
Cloudburst
Lyssnade igenom idag och det var skönt gung som vanligt. Soft sommarmusik enligt mig. :)

Well done pete!

Braxen
^^ Nice :)
Christian Ö.
Lyssna på mixen förut, glömmde dock att skriva en kommentar:rolleyes:

anyway... Härligt, fortsätt i den här takten bro!!:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement