|
[30-07-2006] Tomorrowland - De Schorre, Boom [BE]
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
Kaarten vanaf nu ook in NL te verkrijgen: www.ticketbox.nl
30-07-2006
12:00 - 01:00
VVK €45,75
Recreatiegebied De Schorre, Boom (Belgie)
Volgens mij een best wel de moeite waard feestje voor de trancerts :D Niet eens zo ver over de grens... Nog mensen van plan dit te doen? |
|
|
| MaGiK54 |
| Had je niet beter Mysteryland sticky kunnen maken...denk dat daar meer mensen heen gaan :tongue2 |
|
|
| eieregooie |
Da's een maand later joh... Die wordt ook sticky :) Ik hoopte eigenlijk op deze manier nog wat mensen te interesseren hiervoor, tis best een leuk feestje en helemaal niet zo ver...
Anyway, ik ben er wel bij :) |
|
|
|
|