|
A Modern Day Proper Trance Mix (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Rainborn |
| quote: | Originally posted by Absolut_Vodka
How about
The Digital Blonde - Only You (or any DB stuff)
Oliver Prime - Velver Sunshine
Fairychild - Lilavo Dvijenie
Alfa - Sarella
Filip T - Circular Structure |
Most of Oliver Prime's stuff actually, but Velvet Sunshine is one of the best, right now.
@ Rebel9 & His evil sidekick Zoric, och? Jag skjuter er med min pistol! :cool:
Haha skoja, men jag har tränat både wing chun och muay thai i flera år nu, och sen så fick jag lite av the real nere i Thailand för ungefär en månad sen. |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by zoric
Remember this?
Watch out Rainborn :haha:
|
haha yep fast jag ligger på 110 kg nu. har kört ganska mycket styrketräning på sistone. :toothless
BANG BANG!
btw what about 12 Moons - The Collective (Andromeda remix) ?
such a lovely tune and rich of emotions. I hope you've all heard it.
sample |
|
|
| Rainborn |
kollade precis ditt födelsedatum + dina hobbys och den slutsatsen som automatiskt bildades i mitt huvud när jag intog denna datan lyder ungefär såhär:
Rebel9 kommer inleda med att sparka av mitt ben, samtidigt som han slår ut fyra av mina tänder, vilket kommer leda till att jag blir yr och börjar blöda, och knappt kan stå. Men eftersom jag är en riktig kämpe så går jag på, MED BARA ETT BEN! Jag hoppsparkar mot ditt ansikte, men missar totalt, och jag landar på marken, helt bortom allt hopp, och allting svartnar....... för evigt.
Men då får jag väl ta och använda min pistol då, om ni ska vara så jävla jobbiga. :rolleyes:
Edit: You also need to check out Blue Planet Corporation and Carbon Based Lifeforms! |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by RebeL9
haha yep fast jag ligger på 110 kg nu. har kört ganska mycket styrketräning på sistone. :toothless
BANG BANG!
btw what about 12 Moons - The Collective (Andromeda remix) ?
such a lovely tune and rich of emotions. I hope you've all heard it.
sample |
Fan vad du ligger i! :whip:
Mirco de Govia's stuff always works for me!
| quote: | Originally posted by Rainborn
kollade precis ditt födelsedatum + dina hobbys och den slutsatsen som automatiskt bildades i mitt huvud när jag intog denna datan lyder ungefär såhär:
Rebel9 kommer inleda med att sparka av mitt ben, samtidigt som han slår ut fyra av mina tänder, vilket kommer leda till att jag blir yr och börjar blöda, och knappt kan stå. Men eftersom jag är en riktig kämpe så går jag på, MED BARA ETT BEN! Jag hoppsparkar mot ditt ansikte, men missar totalt, och jag landar på marken, helt bortom allt hopp, och allting svartnar....... för evigt.
Men då får jag väl ta och använda min pistol då, om ni ska vara så jävla jobbiga. :rolleyes: |
:haha: |
|
|
| Absolut_Vodka |
assa manga goteborgare har... gott..ja med, aven om man inte har bort i sverige pa lange...
anyway, do reconsider that human blue remix dammit ;) it doesn't get better than that! |
|
|
| Mr.Mystery |
| Enough with the swedish, you köttbullar! |
|
|
| RebeL9 |
assa manga goteborgare har... gott..ja med, aven om man inte har bort i sverige pa lange...
anyway, do reconsider that human blue remix dammit ;) it doesn't get better than that! |
vad gör du där? Pluggar du? =P
Yes I really hope Human Blue's next album on Transient will be just as good as his recent stuff released on Tribal Vision. |
|
|
| Absolut_Vodka |
| quote: | Originally posted by RebeL9
vad gör du där? Pluggar du? =P
Yes I really hope Human Blue's next album on Transient will be just as good as his recent stuff released on Tribal Vision. |
jo, pluggar i england nu, men flyttade fran sverige till indonesien i '98. Alla lokala dj's spelar ju valdigt deep progressive trance dar som ar valdigt gott! |
|
|
| Rainborn |
jo, pluggar i england nu, men flyttade fran sverige till indonesien i '98. Alla lokala dj's spelar ju valdigt deep progressive trance dar som ar valdigt gott! |
Sasha och Parks & Wilson kommer väl därifrån? :nervous: SÅ GRYMT!
Edit: Ja alltså i Coventry då, dom spelade väl mycket på Eclipse eller vad fan stället heter?
Haha, Nik... |
|
|
| stevieboy32808 |
| Alright guys I'm finally done with this set. See first post for the finished product. Thanks again for all your expertise. |
|
|
| Cobalt |
| Oooo, shiny! Downloading now. |
|
|
| Cobalt |
| Holy smokes! What a success this project was. The track selection is superb so far. Nothing less than very good. |
|
|
|
|