return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
PPK - Resurrection vs Minimalistix - Close Cover
View this Thread in Original format
Ruben_Dubbink
Hey Folks,

een tijdje geleden was er eenzelfde thread over deze 2 nummers. Nu ben ik benieuwd hoe de uitslag op dit moment is tussen deze platen.
Wat is op dit moment je favoriet.
Ik ben inmiddels veranderd van mening:
mijn favoriet op dit moment: Minimalistix,
en die van jullie?

GreetZ RubDub
Yarnie
Kweet niet wat de lol van deze poll is maar misschien dat er mensen na 't dj jean incident dit nummer misschien helemaal ruk vinden maar kvind minimalistic nog steeds beter vooral met die nieuwe remixen. Overigens draaien ze dit nummer ook al tmf en dat soort kanalen :clown:


Atjoh
moogwai
Vorige keer had ik niet ge-vote.. maar nu is het zeker Minimalistix :)
Ik vind 'm nog steeds een van de beste nummers van dit moment.. en ook die remixen zijn vet.
Gurian
Ik dacht al zover terug in de tijd is dit forum toch niet gegaan.:p

Vorige keer had ik op PPK gestemd vooral omdat ik Minimalistix nog
ma net had gehoord. Nu heb ik op Minimalistix gestemd vooral doordat
ik PPK veel te vaak heb gehoord en dat ik Close Cover met al die
nieuwe remixen veel relaxter vindt
Dr. Kuipers
De vorige keer was het nog PPK, maar echt 100000 keer gehoord, echt een saai nummer eigenlijk. Maar nu vind ik Minimalistix echt een vet nummer.
Ik hoor iedereen over remixen, ik heb alleen original, welke remixen zijn er dan?
!_PeTrUs_!
Mijn menig is gebaseerd op de nummers voordat ze enigzins bekend werden.

Dan ga ik toch voor Minimalistix - Close Cover :D
TimeportE
k weet eigenlijk nie waarom een tijdje geleden der zo veel lawaai over ppk gemaakt is.. okeej het is wel een redelijk nummer maar zo goed heb ik het iig nooit gevonden, en close cover is gewoon een echt lekker nummertje! en trouwens liever het origineel dan die remix van airscape!
Apoptosis
Judge Jules draaide die 2 achter mekaar op TE in Thialf :D, dat was echt phat!!

Maar goed, back 2 business... ik doe lekker een dikke vette stem op Minimalistix. PPK, vond k eerst zwaar bruut, maar inmiddels veeeeel te vaak gehoord oa door die radio :mad:. Dat zal binnekort ook wel met minimalistix gebeuren :(.

ltr :)
Blik
zeker minimalistix ja
Yarnie
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
De vorige keer was het nog PPK, maar echt 100000 keer gehoord, echt een saai nummer eigenlijk. Maar nu vind ik Minimalistix echt een vet nummer.
Ik hoor iedereen over remixen, ik heb alleen original, welke remixen zijn er dan?


minimalistix-close_cover__airscape_remix-snd deze bijv.

zwaar relaks :D

TimeportE
quote:
Originally posted by Yarnie


minimalistix-close_cover__airscape_remix-snd deze bijv.

zwaar relaks :D

en deze :
Minimalistix - Close Cover (Dj Gert vs Dj Bonka Remix)
maar het origineel blijft het vetst!
TranceFool
Had eerste keer gevote voor Minimalistix en dat heb ik weer gedaan, smaak niet veranderd :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement