return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
[29-07-2006] Rockit Open Air - Maarsseveenseplassen
View this Thread in Original format
magrec
Zaterdag 29 juli Maarsseveenseplassen


Line-up
Profiles/ROCKIT 1

Alex Under
Bart Skils
Darko Esser
Pascal F.E.O.S.
Remy
Secret Cinema
Stephan de Wit
Steve Rachmad
Vincent de Wit

Republic of MTV 2
André Galluzzi
Benny Rodrigues
Derrick May
Funk d'Void
Juan Sanchez
Marco V
Michel de Hey
Nuno dos Santos

Rotzooii 3
Daniel Sanchez
Ion Ludwig
Michael Mayer
San Proper

RUSH 4
Brain S.
Erick E
Fedde le Grand
Jaziah
Marcello
Ricky Rivaro
Roog
Victor Coral

Deja Vu 5
Bas & Ram
Dazzle
Ernesto vs. Bastian
Jochen Miller
John Askew
M.I.K.E.
Yves Deruyter

365LIVE! 6
16 Bit Lolita's
365 live!
Ashley Casselle + live band!!!
Chris Fortier
Hybrid
James Lavelle
Matthew Dekay vs Nils Noa (b2b)
Paul Sparkes

Sellout Sessions 7
Don Diablo
Dr. Lektroluv
Jesse Voorn
Krafty Kuts
Kubus
Mason & the Maker
Sharam Jey

Latin Vibes “The Island Edition 8
Cleon Macnack
Quinten de Rozario
Rob Boskamp
Sandeep
Silverius
Skez

TWSTd 9
100% Isis
Carlos Valdes
Herr Arter
Jamie Lie A Kwie
Jason & The Argonauts
Kostas Hom
Le Clic
Melon
Michelle Sars
Richard Parker
Sandrien
Tim Nieburg
Timbalism
Vincenzo de Bull
Zomar

Exprezz & The Happy Tribe (Chill Out) 10
Ambient Daan
Angelo
Crystina
Paul Jay
Stefano Richetta
_________________

Dikke 365 area line up en ook main en twstd area zijn cool. Ben hier uiteraard present!!

DeJa Vu area zal voor de trance liefhebbers de place 2 be zijn denk ik zo.
jp
Aanwezig :)
TranceFool
Ziet er erg goed uit, ben 'helaas' op vakantie...
magrec
m.i.k.e, dazzle, ernesot & bastian en yves de ruiyter in de line up en er gaat bijna niemand van ta hier naar toe??

Gaan jullie alleen nog maar naar gratis feesten? (groot gelijk trouwens)
@win
Zijn niet echt meer de namen waar de meeste trancers voor naar feesten aan. Over de houdbaarheidsdatum naar mijn mening...
eieregooie
quote:
Originally posted by magrec
m.i.k.e, dazzle, ernesot & bastian en yves de ruiyter in de line up en er gaat bijna niemand van ta hier naar toe??

Gaan jullie alleen nog maar naar gratis feesten? (groot gelijk trouwens)


MIKE viel me de laatste keer zwaar tegen, Dazzle en Bas & Ram heb ik nooit echt wat gevonden. Jochen Miller is meer hard trance volgens mij, niet mijn cup of tea in ieder geval. John Askew vond ik redelijk maar ook niet helemaal mijn ding. Yves DeRuyter idd over de houdbaarheidsdatum... Alleen Ernesto & Bastian ben ik dan wel benieuwd naar. Als ik hier naartoe zou gaan zou 't niet voor de trance line-up zijn iig :)


Pascal F.E.O.S.
Remy
Secret Cinema
Marco V
Michel de Hey
Ernesto vs. Bastian
Hybrid

eerder zoiets...
PuIsar
Time-table van de Deja Vu stage:

11.00-12.30 Per
12.30-14.00 Dazzle
14.00-15.30 M.I.K.E.
15.30-17.00 Yves DeRuyter
17.00-18.30 Ernesto & Bastian
18.30-20.00 John Askew
20.00-21.30 Bas & Ram
21.30-23.00 Jochen Miller

Iemand al meer info over de andere stages?
Little Theseus
JAAAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HIER GA IK HEEN!!

Heb al teveel festivals dit seizoen laten schieten, fukkerdefuk ik heb hier zin in, fuk werk fuk school fuk geld ik ga gewoon, kga nu ff naar outland lopen kaartje halen :D
Harmen, wij gaan zeker meeten, wat een heerlijke line-up, goeie prog, tech en geen geen commerciele topdj's waar alleen maar kutpubliek op afkomt :)
w00t!
Kaartje halen, nu :D
magrec
quote:
Originally posted by Little Theseus
JAAAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HIER GA IK HEEN!!

Heb al teveel festivals dit seizoen laten schieten, fukkerdefuk ik heb hier zin in, fuk werk fuk school fuk geld ik ga gewoon, kga nu ff naar outland lopen kaartje halen :D
Harmen, wij gaan zeker meeten, wat een heerlijke line-up, goeie prog, tech en geen geen commerciele topdj's waar alleen maar kutpubliek op afkomt :)
w00t!
Kaartje halen, nu :D


goed man!!!!, daar gaan we zeker wat biertjes op drinken zaterdag!!
Nog steeds zelfde 06???
Little Theseus
Ja, 06Bastiaan is nog steeds mijn nummer :p
Kaartje is binnen :)
En het is gelukkig eindelijk niet zo superwarm zaterdag om bier bij te drinken, temperaturen zoals vandaag zijn te heet om bij te klatsen :whip:
Zie je zaterdag!

franzelare
het weer mag dan misschien niet al te goed worden maar ik ga me hier zeker vermaken!

als het gaat regenen ga ik gewoon zaterdag morgen nog ff kaplaarzen halen :D
magrec
quote:
Originally posted by franzelare
het weer mag dan misschien niet al te goed worden maar ik ga me hier zeker vermaken!

als het gaat regenen ga ik gewoon zaterdag morgen nog ff kaplaarzen halen :D


wat is nu de voorspelling dan? de één zegt regen de ander zegt droog
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement