return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
טרדים אינטראקטיביים בנושאי מוזיקה
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
אז ככה אחרי קצת מחשבה עם עצמי הגעתי למסקנה שאחת הדרכים הטובות להכניס עוד פלפל לפורום תהיה טרד בנוסח קבוע שיפתח כל תקופה מסוימת באותו נושא - ברגע שהנושא ימוצה/התקופה שאליה הוא יתייחס תגמר זה יהיה סופו של הטרד הוא יינעל וטרד חדש שדן באותו הנושא ייפתח

למען האמת היה לי רעיון אבל אני עדיין לא סגור לגביו אז שוב אני מאמץ את הכלי הטוב ביותר - הדמוקרטיה ופונה אליכם כמה טוב נשמע לכם הרעיון ואולי הדוגמה שאני יכתוב כאן למטה היא לא טובה מספיק אבל לכם יש משהו טוב אחר שאתם רוצים להציע

ולהלן הדוגמה
tune of the week של ארמין
מי לא מכיר בתוכניות רבות בשלל סגנונות יש בחירה של קטע השבוע
הרעיון פשוט (ויש שיגידו שדי מציק) כל שבוע שנפתח- טרד חדש יזנק לאוויר העולם ויתתיחס לקטעים של השבוע החולף (משמע נגיד אם היום יום ראשון שבוע חדש וכבר היינו מתחילים עם הרקעיון הזה אז היינו מתייחסים לדברים שיצאו מיום ראשון הקודם 16.7 ועד אתמול בלילה 22.7)

כן הרעיון הזה למשל הוא בעייתי כי לא כולם מעודכנים סביב השעון בזמן אמת
וגם כי יתחילו ויכוחים על לפי מה לקבוע תאריך יציאה של קטע
שלא לדבר על זה שמכל זה צריכה לצאת הסכמה כלשהי על טראק השבוע של הפורום (שבסוף השנה אפשר לקחת את 52 הטראקים שזכו בכל שבוע ולבצע איתם מצעד אבל זה כבר להסתכל ממש בגדול)

אז אולי הדוגמה שלי לטעמכם
ואולי היא ממש דוחה אותכם
משאני מצפה זה שתזרמו עם הרעיון של נושא קבוע שניתן יהיה לדון עליו בפרק זמן מסוים שכשאר הוא תם הטרד יינעל וייפתח טרד חדש שרלוונטי לתקופת זמן עדכנית יותר
uzi
עדיף שנעשה משהו כמו "הטראקים הטובים שמצאתם" לכל חודש. כלומר:
"recommended by you, july 2006"
"recommended by you, august 2006"
וכן הלאה...
כל אחד יכול להמליץ מה הוא מצא, שמע, אהב... ומפה מקשקשים הלאה.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by uzi
עדיף שנעשה משהו כמו "הטראקים הטובים שמצאתם" לכל חודש. כלומר:
"recommended by you, july 2006"
"recommended by you, august 2006"
וכן הלאה...
כל אחד יכול להמליץ מה הוא מצא, שמע, אהב... ומפה מקשקשים הלאה.


טרד המלצות כבר יש

צריך משהו אחר עם הייחוד שלו

משהו שיהווה בחירה של חברי הפורום בתחום מסוים
או סיכום של חברי הפורום בתחום מסוים
uzi
כן, אבל עצם העובדה שכל חודש יהיה טרד חדש זה יזכיר לאנשים שוב להמליץ.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by uzi
כן, אבל עצם העובדה שכל חודש יהיה טרד חדש זה יזכיר לאנשים שוב להמליץ.


ממ לא לזה בדיוק התכוונתי אבל אני אשמח לראות עוד תגובות בנושא בכל מקרה אם הרעיון הזה שאליו כיוונת יתקבל זה אומר סוף דרכו של טרד ההמלצות הישן שכן לא ייתכנו 2 טרדים בדיוק באותו נושא
Segev
טוב אני זורם ניראה אם הבנתי נכון...
טוב האמת שלא השתחררו קטעים משהו השבוע הזה לדעתי הוא גם הייה די דל שיחרורים לכן אני בוחר שגם די בלת ברירה למרות שהוא קטע יפה אבל יש הרבה יותר יפים את....
Chocolate Puma - Always And Forever (Bart Claasen Remix(
קטע חמוד ויחסית לשבוע הזה ממש טוב נוגן בתוכנית האחרונה של
above and beyond
ושוחרר ב 20 לחודש
YoraY
רוצים להעשיר את הפורום הזה? פתחו סקשן קטן של האוס, סיגנונות אחרים... מה שאנשים יבחרו אנערף אפשר לעשות הצבעה...

רסמי כמה אפשר? - רק טראנס טראנס טראנס טראנס די תודו יצא קצת מהתחת רק דיונים על טראנס... פסדר אדיקטד אדיקטד אבל אפשר לגוון לא יהרוג אף אחד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement