return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Marco V in off_corso donderdag! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Jappio
quote:
Originally posted by tijs08


Half 1 it is then!

En zo druk zal het niet worden. Kben er al zat geweest en tis altijd lekker druk! en altijd ook lekker veel vrouwen ;)

See ya TAs all tomorrow!


Vrouwen zat idd :D :D :D :D :D
Jappio
Nog ff 1 vraagje over de meeting:

quote:
Mij lijkt het wel handig om een uur of half 1 ofzo. En dan als je met je rug naat de Dj staat, helemaal rechtboven aan bij de bar! Is een knus hoekkie en kan je nog normaal lullen... muziek staat er altijd erg hard


Is dit zeg maar in het midden van die bar of aan de rechterkant van de bar?
tijs08
quote:
Originally posted by Jappio
Nog ff 1 vraagje over de meeting:


Is dit zeg maar in het midden van die bar of aan de rechterkant van de bar?


als je met je rug naar de dj staat en dus richting de bar kijkt. Helemaal rechtsboven. Dus aan de bar, en dan tegen de rechter muur aan!

greetzz
Jappio
Oke dan.. Ik heb t.. Xie jullie vanavond dan! (moet nu weer heel de dag werken :( (Maar als je nog in zwolle komt vandaag, ik deel koekies uit!! ;) bij vermelding van ta krijg je een hele doos hehe) Lator!!
Dj Lex
Hmmmm had net Jappio nog aan de lijn en die komt pas om 12 uur thuis ofso, dus meeting zal of later worden of we halen het denk ik niet.
stampertje
:( :( :(

ik kom vanavond niet ik moest vandaag ook al ptt'jen en dus om zes uur mn nest uit....
Ik zal het wel halen tot eind van de avond maar ik moet de volgende dag weer werken :whip: :whip:
en dat trek ik echt niet want zaterdag weer werken en dan heb ik al kaartjes voor een apresskie feest dus dan moet ik wel weer veel zuipen wil het naar mn zin krijgen... (dus na drie biertjes is het denk ik al :sadgreen: :) ).
Dus elaas ik ben er niet bij... have fun, maar dat zal wel lukken denk ik...

Sie joe later
tijs08
quote:
Originally posted by Dj Lex
Hmmmm had net Jappio nog aan de lijn en die komt pas om 12 uur thuis ofso, dus meeting zal of later worden of we halen het denk ik niet.


Zullen we er dan gewoon 1 uur van maken!!

an jammer dat je niet gaat stampertje... maar kzou hetzelfde doen als ik jou was... alleen niet naar een apreskie party:whip: :whip:
there will be a next time!

Greetzz
Dj Lex
quote:
Originally posted by tijs08


Zullen we er dan gewoon 1 uur van maken!!

an jammer dat je niet gaat stampertje... maar kzou hetzelfde doen als ik jou was... alleen niet naar een apreskie party:whip: :whip:
there will be a next time!

Greetzz


Sgoed maken we er 1 uur van. Ik hoop dat we dit halen
:D:D:D
tijs08
oja misschien handig je uiterlijk ff te beschrijven, herkennen we elkaar wat beter!

ik ben 1.85 en heb donker haar (kweet nog niet wak aan doe)
check de thread 'laat jezelf zien' de laatste post!
Dj Lex
quote:
Originally posted by tijs08
oja misschien handig je uiterlijk ff te beschrijven, herkennen we elkaar wat beter!

ik ben 1.85 en heb donker haar (kweet nog niet wak aan doe)
check de thread 'laat jezelf zien' de laatste post!


Ja kweet hoe jij eruit ziet. Ik heb ook donker haar zwart bijna ben ook 1.85 en loop waarschijnlijk bij Jappio, maar ik stoot je wel aan als ik je zie stoot ik je wel even aan, dus niet gelihjk gaan slaan he lol :D:D:D

tijs08
quote:
Originally posted by Dj Lex


loop waarschijnlijk bij Jappio, maar ik stoot je wel aan als ik je zie stoot ik je wel even aan, dus niet gelihjk gaan slaan he lol :D:D:D


Ik weet hoe Jappio eruit ziet.. dus dat komt wel goed.
En je mag me best ff aanstoten (niet te hard).... TENZIJ ik net ff bezig ben met een leuk vrouwtje natuurlijk :D
Raymond
Wordt het dan nu 1 uur.............???????????????????
In iedergeval ik ben er wel omstreeks half 1 a 1 uur in die hoek!
Mmmm........ Hoe ik eruit zie HeHe ik ben een rooie dakduif en ben vandaag geknipt :eek: Btw ik zal een spijkerbroek, Donkerblauw vest en een wit shirt aan hebben en loop op PUMA © schoenen en heb waarschijnlijk een Chuppa Chup © in m'n mond :D
Tot zover het signalement van deze jongen

Btw. Opsporing verzocht is ook al ingelicht........

C U All Tonight GuysZZ :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement